کاپلو: رونی فقط اسکاتلندی می‌فهمد!

به گزارش افکارنیوز، فارس و به نقل از گاردین، تیم ملی فوتبال انگلیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۲ از ایتالیا در ضربههای پنالتی شکست خورد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

در این دیدار بسیاری از بازیکنان بزرگ انگلیس به هیچ وجه نمایش خوبی نداشتند که این موضوع با انتقاد بسیاری از کارشناسان روبه‌رو شده است. در ادامه این انتقادها، فابیو کاپلو سرمربی پیشین این تیم نیز اظهار نظر کرده است.

کاپلو از عملکرد وین رونی در یورو ۲۰۱۲ انتقاد کرده و گفته او همواره در ترکیب تیم باشگاهی خود بهتر از تیم ملی بازی می‌کند. رونی ۲ سال پیش در جام جهانی ۲۰۱۰ و زیر نظر کاپلو نمایش ضعیفی داشت ولی فصل گذشته ۳۴ گل برای تیم الکس فرگوسن به ثمر رساند.

کاپلو در این زمینه گفت: پس از تماشای دیدار انگلیس و ایتالیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۲ به این نتیجه رسیدم که رونی فقط زبان اسکاتلندی را می‌فهمد! او فقط در منچستریونایتد خوب بازی می‌کند جایی که الکس فرگوسن با او اسکاتلندی حرف می‌زند.

البته رونی پس از طی کردن ۲ جلسه محرومیت و از دست دادن ۲ دیدار نخست گروهی انگلیس برابر تیم‌های فرانسه و سوئد، تک گل پیروزی بخش تیمش برابر اوکراین را زد تا علاوه بر گلزنی در یک تورنمنت مهم پس از یورو ۲۰۰۴، انگلیس را به عنوان سرگروه به مرحله بعد بفرستد.