متهم پرونده باشگاه ذوب آهن، سرمربی تیم ملی شد!
سرویس ورزشی افکار نیوز -

متهم پرونده باشگاه ذوب آهن اصفهان با حکم رییس فدراسیون تنیس روی میز به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش افکار نیوز با حکمی از سوی محمد زارع پور، فرشته سموعی به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان معرفی شد. در این حکم آمده است: با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

بنا بر این گزارش در شهریور ماه سال گذشته مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و قائم مقام وی یعنی فرشته سموعی به اتهام تصرف غیر قانونی یا خیانت در امانت بازداشت شدند.

پس از چندی وی با قرار وثیقه آزاد شد، اما با این حال متهم به خیانت در امانت، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشور شده است.
در حال حاضر فرشته سموعی با قرار وثیقه آزاد شده است و احتمالا ممنوع الخروج نیز می باشد. این در حالی است که سرمربی تیم ملی به دلایل مختلفی از جمله اردوهای تدارکاتی و برگزاری مسابقات مجبور به خروج از کشور و همراهی تیم ملی می باشد.

این انتصاب در حالی رخ داده است که پرونده اختلاس در باشگاه ذوب اهن اصفهان هنوز بسته نشده و هیچ گونه گزارش به رسانه ها و افکار عمومی از سوی دادگستری استان اصفهان اعلام نشده است.