محمد دانشگر مقابل پرسپولیس می درخشد ؟

محمد دانشگر در حالی از اواخر نیم‌فصل اول در سپاهان فیکس شده که پیشتر نیلسون‌ جونیور به همراه هم‌وطنش، رناتو داسیلویرا زوج دفاعی طلایی‌پوشان را تشکیل می‌دادند.

مدافع میانی سابق آبی‌های تهرانی که احتمالا فردا در ترکیب اصلی تیمش جلوی پرسپولیس حضور خواهد داشت، تجربه خوبی از تقابل در جام حذفی برابر پرسپولیس دارد. دانشگر در دو پیروزی حذفی استقلال مجیدی مقابل پرسپولیس حضور داشته و در یکی از این مصاف‌ها، نقش پررنگی را هم ایفا کرده است.

او سه فصل پیش در شرایطی که پرسپولیس با گل دقیقه 89 علیپور پیش افتاده بود و تنها چند دقیقه با پیروزی فاصله داشت، بالاتر از مدافعین پرسپولیس ضربه سر را زد و قفل دروازه رادشوویچ را گشود. گل تساوی‌بخش دانشگر که با شادی خاص او هم همراه شد، بازی را به دو وقت 30 دقیقه‌ای و نهایتا پنالتی کشاند تا شاگردان مجیدی بلیت فینال را رزرو کنند.

دانشگر

حالا دانشگر این فرصت را دارد تا با عملکردی مناسب در خط دفاعی و حتی گلزنی روی ضربات شروع مجدد به کمک تیمش بیاید و خاطره شیرین دیگری را در مصاف حذفی با پرسپولیس رقم بزند. او اگر فردا به همراه سپاهان بتواند از این مرحله گذر کند، در حذف پرسپولیس از جام حذفی هت‌تریک خواهد کرد.