به گزارش افکارنیوز ،وحید شمسایی در گفتگو بامهر ضمن بیان این مطلب افزود: من به وزارت ورزش رفتم تا با برخی از دوستانم ملاقات کنم اما کلی حرف و حدیث درست کردند. وزارت ورزش خانه ورزشکاران است و امکان دارد هر ورزشکاری برای رسیدگی به برخی از کارهایش به این وزارتخانه برود.

وی در ادامه افزود: مردم ما را در کوچه و خیابان می‌بینند و در مورد فوتسال می‌پرسند. حالا اگر در وزارت ورزش از من در مورد فوتسال بپرسند و جوابی بدهم، ایرادی دارد؟! بازهم می‌گویم به وزارت ورزش رفتم تا با چند نفر از دوستانم که اتفاقا مسئولیت هم دارند ملاقات کنم و اینطور نبوده که در نشست با وزیر در مورد فوتسال حرفی بزنم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان خاطر نشان کرد: در عین حال اگر از من بخواهند در مورد فوتسال حرفی بزنم و یا اظهارنظری داشته باشم که به موفقیت فوتسال کشور کمک کند در حیطه و جایگاهی که دارم حتما اظهارنظر خواهم کرد.

شمسایی از عدم توافق خود با باشگاه گیتی پسند اصفهان برای تمدید قراردادش خبر داد و گفت: با این شرایط تنها دعاگوی تیم گیتی پسند هستم که در آسیا قهرمان شود. این تیم نفرات خوبی دارد که باعثمی‌شود از آن به عنوان شانس اول قهرمانی در آسیا یاد شود.

وی در خصوص تاثیر مطرح شدن بحثتبانی تیم گیتی پسند بر عملکرد این تیم در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا گفت: فکر می‌کنم این مسئله باعثمی‌شود که تیم گیتی پسند با انگیزه بیشتر در مسابقات شرکت کند، چراکه بازیکنان و مربیان این تیم می‌خواهند توانایی خود را در رقابت‌های آسیایی نشان دهند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان با تاکید بر اینکه هنوز تیم فصل آینده خود را انتخاب نکرده است، افزود: با دو، سه تیم مذاکره کرده‌ام اما هنوز چیزی قطعی نیست. از آنجائیکه به دنبال بازارگرمی نیستم تا زمانی که به توافق نهایی نرسم نام این تیم‌ها را اعلام نخواهم کرد.

شمسایی در خاتمه تصریح کرد: من همیشه در دقیقه ۹۰ تصمیم گیری می‌کنم. سال گذشته در فاصله یک روز تا پایان فصل نقل و انتقالات با تیم گیتی پسند به توافق نهایی رسیدم. امسال هم تا آخرین لحظه صبر می‌کنم، چرا که اولویتم این است که در تیمی بازی کنم که مدعی قهرمانی باشد.