تکرار و ادامه کار رویانیان در استقلال

به گزارش افکارنیوز، علی صلاحی در گفتگو با مهر در خصوص دلایل حضور خود در باشگاه استقلال و برنامه هایی که برای این باشگاه دارد ضمن بیان مطلب فوق گفت: استقلال یکی از دو تیم بزرگ و پرطرفدار فوتبال ایران است که هواداران فهیم زیادی دارد.

وی در همین خصوص افزود: با ورود سردار رویانیان به باشگاه پرسپولیس دغدغه های مالی این باشگاه تا حدود زیادی برطرف شده است بنابراین در باشگاه استقلال خلای وجود فردی که به امور اقتصادی باشگاه و جذب اسپانسر بپردازد احساس می شد. ضمن اینکه با توجه به برخی اختلاف نظرها که در باشگاه استقلال وجود داشت نیاز به فردی بود که حلقه وصل بوده و باعثاتحاد بیشتر بین اعضای هیات مدیره و همچنین پیشکسوتان باشگاه شود.

معاون اقتصادی باشگاه استقلال با بیان اینکه آمده ام به باشگاه استقلال و هواداران آن خدمت کوچکی کنم، تاکید کرد: من از زمانی که در آموزشگاههای خراسان فوتبال بازی می کردم آبی پوش بودم و به تیم استقلال علاقه داشتم. وقتی مسئله انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه استقلال مطرح شد، رسولی نژاد، رئیس هیات مدیره باشگاه از من نیز به عنوان یکی از گزینه های مدیرعاملی باشگاه استقلال خواست تا برنامه های خود را به وی ارائه دهم که پس از آن خوشبختانه فتح الله زاده درسمت خود ابقا شد و استعفایش پذیرفته نشد.

وی افزود: آشنایی من با فتح الله زاده به ۴ یا ۵ سال قبل بر می گردد، چون زمانی که می خواستم مسئولیت تیم پیام مشهد را بر عهده بگیرم با او مشورت کردم. در شرایط فعلی وقتی که دیدم فتح الله زاده در باشگاه استقلال دچار مشکلات مالی شده، تصمیم گرفتم به وی در این خصوص کمک کنم و با توجه به طرحهای اقتصادی که دارم، فتح الله زاده پیشنهاد داد معاون وی در امور اقتصادی باشگاه استقلال شوم که خوشبختانه مورد تایید هیات مدیره باشگاه نیز قرار گرفت.

صلاحی درخصوص برنامه های اقتصادی خود در باشگاه استقلال گفت: برنامه های اقتصادی من در باشگاه استقلال شامل سه فصل کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت می شود. در برنامه کوتاه مدت اولین برنامه ای که برای رفع دغدغه فکری بازیکنان و هوادارانمان دارم جذب اسپانسر مالی بود تا از این مرحله ای که در حال حاضر در آن قرار داریم عبور کنیم. که در این خصوص با اسپانسر بزرگی به توافق نهایی رسیده ایم و آنها نیز در این خصوص درخواست کتبی خود را داده اند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید این تفاهم نامه اقتصادی که ۹ میلیارد تومان درآمد برای باشگاه استقلال خواهد داشت به امضای طرفین می رسد.

وی درهمین خصوص تاکید کرد: یکی از اولویتهای مهم من در برنامه میان مدتی که دارم، فراهم کردن تسهیلاتی برای هوادران است که در این خصوص قصد داریم کارتهای هواداران را به صورت رایگان صادر کنیم که هر کارتی شامل ۱۰ هزار تومان اعتبار دارد. ضمن اینکه مسابقه پیامکی هفتگی نیز برای هواداران برگزار خواهیم کرد که جوایز نفیسی خواهد داشت، ضمن اینکه پیشنهاد طرح مشترکی را نیز با باشگاه پرسپولیس داریم که در این طرح می خواهیم جایگاه ویژه ای را در ورزشگاه آزادی به پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس اختصاص دهیم.

معاون اقتصادی باشگاه استقلال در خصوص برنامه بلند مدت خود در این باشگاه تاکید کرد: ما در برنامه بلند مدت خود توجه به زیرساختهای باشگاه استقلال را مدنظر قرارداده ایم، در همین راستا شرکتهای راه و ساختمان سازی هستند که سهامداران آن علاقه زیادی به سرمایه گذاری در باشگاه استقلال دارند و حتی حاضرند ۵۱ درصد از سهام خود را به نام باشگاه استقلال بزنند تا از نام و برند باشگاه استقلال در کنار نام شرکتهای خود استفاده کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه شما مسئولیت باشگاه پیام مشهد را نیز داشتید، چرا فکر می کنید در باشگاه استقلال تجربه موفقی خواهید داشت، گفت: فضای کار در باشگاه استقلال نسبت به پیام تفاوت بسیار زیادی دارد و بسیار بازتر است. در واقع کار کردن در مباحثاقتصادی و جذب اسپانسر با برند باشگاه استقلال تفاوت زیادی با باشگاه پیام دارد.

صلاحی در همین خصوص افزود: بگذارید برای شما مثالی بزنم زمانی که من مسئولیت باشگاه پیام را بر عهده داشتم برای پخش مستقیم هر بازی تیم پیام در لیگ باید ۶ میلیون تومان به تلویزیون استانی می دادیم حال آنکه بازیهای استقلال در رقابتهای لیگ برتر به طور رایگان از چند شبکه تلویزیونی داخلی و خارجی پخش می شود. این موضوع فقط یک مورد از تفاوتهای برند دو باشگاه پیام و استقلال است.