اخبار استقلال/ حیدری: استقلال مثل بارسلونای گواردیولا بازی می‌کند

خسرو حیدری  پس از پایان بازی استقلال و نساجی مازندران که با پیروزی ۲ بر یک آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی مهمی بود و توانستیم برنده و سربلند از زمین خارج شویم.

وی افزود: هیچ تیمی به اندازه استقلال موقعیت ایجاد نمی‌کند و همه تیم‌ها باید به استقلال احترام بگذارند. من می‌توانم بگویم استقلال مثل بارسلون زمان گواردیولا بازی می‌کند و با هر مربی‌ درباره استقلال حرف می‌زنم فقط تعریف و تمجید می‌کند.

مربی استقلال اضافه کرد: برای گل‌گهر سیرجان احترام زیادی قائل هستم اما بیست دقیقه اول طوفانی بازی کردیم و باید حداقل ۲ یا سه گل می‌زدیم. در بازی با نساجی هم باید هفت گل می‌زدیم.بازیکنان استقلال باید قدر خودشان را بدانند. ما توانایی بُردن هر حریفی را داریم.

وی تاکید کرد: پنالتی که به سود استقلال اعلام شد کاملا درست بود. داور جای‌گیری صحیحی داشت و به درستی در سوتش دمید. هفته گذشته یک پنالتی برای استقلال نگرفتند. بازی‌های سختی در ادامه لیگ باقیمانده اما با فوتبالی که بازی می‌کنیم شایسته قهرمانی هستیم.

دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان پایان دراماتیکی داشت و شاگردان ریکاردو ساپینتو به لطف پنالتی لحظه‌آخری که برای‌شان اعلام شد، شکست را با پیروزی عوض کردند.