به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، اعضای تیم استقلال از ساعت ۱۸ امروز در کمپ اختصاصی این باشگاه تمرینات تاکتیکی خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

در تمرین امروز حدود ۴۰۰ نفر از طرفداران تیم استقلال حضور داشتند.

* قبل از شروع تمرین گروه تصویربرداری از برنامه جام چهاردهم در خصوص جام ملت‌های اروپا از بازیکنان تیم استقلال گزارش تهیه کرد. خسرو حیدری اعتقاد داشت ایتالیا قهرمان این دوره می شود و برهانی اعلام کرد که آلمان مستحق کسب قهرمانی است. همچنین ایمان مبعلی اعلام کرد که به خاطر بازیکنان رئالی تیم دل بوسکه اسپانیا قهرمان خواهد شد.

* جواد نکونام و مانوئل اولیویه‌را امشب میهمان برنامه جام چهاردهم هستند و در خصوص دیدار اسپانیا و پرتغال صحبت خواهند کرد.

* در تمرین امروز خسرو حیدری و سید مهدی رحمتی حضور داشتند و پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداختند اما پژمان منتظری که به تازگی قراردادش را با این تیم تمدید کرده است، به محل تمرین آبی پوشان نیامد. قرار است این بازیکن از آغاز اردوی استقلال در کشور ترکیه به جمع بازیکنان اضافه شود.

* در ابتدای تمرین امروز امیر قلعه‌نویی حدود ۵ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و برنامه‌های تمرین را به آنها توضیح داد. نکته جالب توجه تمرینات سفت و سخت تاکتیکی بازیکنان استقلال بود که قلعه نویی یک فوتبال درون تیمی با یک دروازه برای بازیکنان در نظر گرفت که در این بازی نفرات کناری زمین نقش اصلی را ایفا می‌کردند. خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده روبروی هم قرار گرفته بودند که رفت و آمدها و حرکات این دو بازیکن باعثکرکری‌های بسیار زیادی شد و این دو نفر بارها از سد یکدیگر عبور کرده و مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفتند. از سوی دیگر علی حمودی و میثم حسینی نیز مقابل یکدیگر بازی می‌کردند که آنها نیز سعی داشتند از یکدیگر عبور کرده و توپ را به سمت دروازه‌ها ارسال کنند.

* مطابق تمرین روزهای گذشته شاهرخ بیانی و رضا رجبی در کمپ استقلال حاضر بودند اما میرشاد ماجدی در تمرین امروز حضور نداشت.

* مسئولان کمپ استقلال آدمک‌ها و موانع جدیدی را برای تمرینات استقلال در نظر گرفته بودند که کادر فنی از آنها استفاده می‌کرد.

* فریدون زندی باز هم به دلیل مصدومیت در تمرین امروز شرکت نکرد و به نظر می رسد این بازیکن در اردوی ترکیه با اتمام مصدومیت با استقلالی‌ها تمرین کند.

* طرفداران تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه و شایعاتی پیرامون حضور جواد نکونام و محمد رضا خلعتبری و همچنین بازیکنان پرتغالی صحبت‌هایی را انجام می‌دادند.

* در تمرین امروز یک بازیکن سیه چرده شرکت کرده بود که اطلاعات چندان دقیقی از این بازیکن به دست نیامد.

* آخرین آیتم تمرین امروز تیم استقلال ارسال از جناحین بود که آرش برهانی روی یکی از این صحنه‌ها و هنگامی که بیش از اندازه به هوا پریده بود، با کمر به زمین خورد و دچار آسیب‌دیدگی شد و نتوانست به تمرین ادامه دهد. البته کادر پزشکی استقلال برای تشدید نشدن مصدومیت این بازیکن از ادامه تمرین او جلوگیری کرد.

تمرین تیم استقلال ساعت ۱۹:۴۰ امروز به پایان رسید.