هرگز کسی به من نگفت به نفع این تیم سوت بزن

پینو زامورانو، داور سابق فوتبال اسپانیا ، به صداقت و پاکی داوران اسپانیا ایمان دارد و گفت هرگز کسی به وی نگفت به نفع بارسلونا قضاوت کند.

 پرونده نگریرا یا همان رسوایی داوری بارسلونا روز به روز ابعاد جدیدی پیدا می‌کند. چندی پیش دادستانی بارسلونا رسما از این باشگاه شکایت کرد تا زمینه برای شکایت رئال مادرید نیز فراهم شود. رئال در انتظار شکایت دادستانی بود تا از بارسلونا جداگانه شکایت کند. پیش از همه این‌ها 40 باشگاه فوتبال اسپانیا با انتشار بیانیه‌ای مشترک به پرونده نگریرا واکنش منفی نشان داده و خواهان تحقیقات کامل دادستانی در این مورد شده بودند. یوفا نیز تحقیقات خود از بارسلونا را شروع کرده و تا دو ماه دیگر حکم خود را صادر خواهد کرد.

در این بین پینو زامورانو، داور سابق فوتبال اسپانیا، از بارسلونا دفاع کرد. او به موندودپورتیوو گفت: «فکر می‌کنم هفت بار داور بازی بارسلونا بودم. به عنوان مثال یک بار این تیم در کوپا دل ری با داوری من برابر فیگرس حذف شد و در یک بازی هم بتیس بازی باخته را از بارسا 1-3 برد. در هیچکدام از آن بازی‌ها هیچکس به من نگفت به سود بارسا سوت بزنم تا این تیم برنده شود. مطمئنم بارسا از هیچ داور دیگری هم چنین درخواستی نکرده؛ چون در غیر این صورت قطعا یک مدرک مستند پیدا می‌شد یا بالاخره یک داور اعتراف می‌کرد. من به صداقت داوران فوتبال اسپانیا ایمان دارم.»