پیشکسوت پرسپولیس/ برای فرشاد پیوس قرمز و آبی فرق ندارد

سرمربی داماش گیلان با یک نتیجه فوق‌العاده ماهشهر را ترک کرد تا اکنون این تیم یکی از گزینه‌های بازگشت به لیگ دسته اول لقب گیرد.

داماش گیلان این هفته موفق شد در خانه شهرداری ماهشهر با یک گل به برتری دست یابد تا ضمن عبور از یکی از حریفان مستقیم، اکنون از بالاترین شانس برای حضور در مرحله پلی آف لیگ دسته دوم برخوردار باشد.

در فاصله دو هفته مانده به فصل در لیگ دسته دوم، داماش گیلان راهی ماهشهر به عنوان دیگر مدعی صعود از این گروه به دسته اول شد. آنها در نهایت موفق شدند با یک گل حریف مستقیم خود را شکست دهند تا با 45 امتیاز رده دوم جدول را از آن خود کرده و یک گام دیگر به حضور در مرحله پلی آف و صعود به لیگ دسته اول نزدیک شوند.

فرشاد پیوس که پیش از این موفق شده بود بعد از سال‌ها سپیدرود رشت را به لیگ دسته اول برساند، اکنون بار دیگر در آستانه ثبت یک افتخار قابل توجه در این شهر است و باید دید بعد از سرخ‌های رشتی، او این‌بار هم قادر خواهد بود آبی‌های این شهر را به لیگ بالاتر برساند یا خیر.

آنها این هفته در خانه باید برابر شهید قندی یزد قرار گیرند و برتری در این جدال صعود آنها به مرحله پلی آف را قطعی خواهد کرد. پیوس به عنوان مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی این روزها از محبوبیت بالایی بین هواداران رشتی با توجه به صعود با سپیدرود برخوردار است و اکنون به دنبال صعودی دوباره در این شهر با تیفوسی‌های آبی پوش است.