سهمیه آسیایی هدف این فصل تراکتور

تراکتور خمس سیر صعودی خود را طی می‌کند. محمد حسینی در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل پیکان در هفته بیست و هفتم به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سختی بود اما خدا را شکر ۳ امتیاز قسمت ما شد و در نیمه اول بسیار خوب کار کردیم و با احترام به پیکان می‌توانستیم ۴ گل بزنیم و کار را تمام کنیم اما متاسفانه از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و در نیمه دوم شرایط جوی اجازه فوتبال بازی کردن به ما را نداد چرا که ما از عقب زمین بازیسازی می‌کنیم و شرایط برای ما سخت و پیچیده شد.

وی با تشکر از داور مسابقه ادامه داد: به آقای شریفی که هم استانی بنده هم هست برای قضاوت خوبی که داشتند تبریک می‌گویم و داوری به نظرم مشکلی نداشت و به تیم داوری تبریک می‌گویم.

این بازیکن درمورد اینکه جایگاه چهارمی را از گل گهر گرفتند گفت: بنده به کسب رتبه چهارم جدول خیلی امید داشتم و می‌دانستم با پیروزی در بازی‌ها به این رتبه می‌رسیم و سهمیه آسیایی در دسترس‌مان قرار بگیرد و فعلا خدا را شکر این رتبه را مال خود کردیم و انشاالله اگر همین شرایط را ادامه دهیم فکر می‌کنم با ۳.۴ اختلاف نسبت به گل‌گهر چهارم جدول شویم و امیدوارم با کسب سهمیه آسیایی لیگ را تمام کنیم.

مدافع تراکتور در مورد جو یادگار امام توضیح داد: حضور هواداران و جوی که به ورزشگاه می‌دهند استثنایی است و به نظر من نه فقط تیم ما بلکه تیم‌های مهمان هم از این جو لذت می‌برند و حضورشان دلگرمی و انگیزه مضاعفی به ما می‌دهد و شاید در برخی مقاطع بازی آن‌قدر فشار به تیم حریف می‌آورد که کارشان گره می‌خورد و خدا را شکر که این هواداران را داریم و این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم.

وی درمورد اینکه به قهرمانی در فصل بعد فکر می‌کنند یا خیر گفت: من که نمی‌توانم قول قهرمانی فصل بعد را بدهم و باشگاه و آقای خمس باید این قول را بدهند ولی به نظرم برای قهرمانی باید تمام زیر ساخت‌ها فراهم باشد و امیدوارم اتفاقات مثبتی در ادامه بیفتد.

سهمیه آسیایی هدف این فصل تراکتور

حسینی یادآور شد:  آقای خمس نیازی به تعریف و تمجید بنده ندارد و کل فوتبال ایران از شیوه هجومی ایشان آگاه شده‌اند و ما هم این سبک را خیلی دوست داریم چرا که بسیار ریسک‌پذیر کار می‌کند و این سبک بازی لذت فوق‌العاده‌ای به فوتبال‌‌دوستان می‌دهد و امیدوارم فوتبال ایران یه سمتی برود که همه تیم‌ها هجومی کار کنند و هواداران لذت ببرند.