شوخی لیورپولی‌ها با کلوپ

دیشب بعد از پایان دیدار لیورپول و تاتنهام که با پیروزی 4-3 قرمزها به شکلی دراماتیک همراه بود بازیکنان مرسی‌سایدی بعد از ورود به رختکن علاوه بر پیروزی‌شان دلیل دیگری برای شاد بودن و خندیدن داشتند. شوخی با یورگن کلوپ!

وقتی دیوگو ژوتا در آخرین لحظات گل پیروزی‌بخش لیورپول را به ثمر رساند کلوپ در کنار خط به سرعت به سمت داور چهارم دوید تا اعتراضش را با خوشحالی کردن مقابل چشم‌های او نشان بدهد. اما کلوپ از ناحیه همسترینگ آسیب دید و در حالی که پایش را با دست گرفته بود به رختکن رفت.

هاروی الیوت، هافبک لیورپول، فاش کرد که بعد از بازی در رختکن این تیم جوی شاد وجود داشته و لیورپولی‌ها با کلوپ به خاطر این مصدومیت عجیبش شوخی می‌کردند. الیوت گفت که بازیکنان برای سرمربی‌شان دعا می‌کنند تا هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد!

هافبک مرسی‌ساید در صحبت‌هایش گفت: "ما هنوز منتظر آخرین خبرها درباره مصدومیت کلوپ هستیم! بزنم به تخته حالش خوب است. همه ما وقتی گل آخر را زدیم سر از پا نشناخته شادی کردیم و امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد. کل تیم برای یورگن دعا می‌کنند. بعد از بازی در رختکن با او خیلی شوخی کردیم. ولی مسئله‌ای نیست و امیدوارم خیلی زود مثل همیشه سالم و سرحال بالای سر تیم باشد."

کلوپ در پایان بازی ادعایی علیه داور اول مسابقه، پل تیرنی، مطرح کرد که ممکن است برای او عواقب داشته باشد. کلوپ مدعی شد که تیرنی جملاتی خطاب به او به کار برده که مناسب نبوده است. اتحادیه داوران انگلیس به ادعاهای کلوپ واکنش نشان داد و اعلام کرد در حال گوش دادن به فایل صوتی است که از میکروفون پل تیرنی استخراج شده است. میکروفونی که به داور اول اجازه می‌دهد با کمک‌داورها و داور چهارم در ارتباط باشد.