اعتراف مدافع قرمز ها /حرکتم احمقانه بود!

دیدار برایتون و منچستریونایتد می رفت با تساوی بدون گل به پایان برسد که خطای هند لوک شاو داخل محوطه جریمه شیاطین سرخ یک ضربه پنالتی را برای میزبان در دقیقه 5+90 به ارمغان آورد. مک آلیستر این ضربه را به گل تبدیل کرد تا شاگردان روبرتو دی‌زربی با کسب پیروزی 1-0 به رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کنند.

یک ارسال کرنر از سمت راست و برخورد توپ به دست لوک شاو به ضربه پنالتی برایتون منجر شد که داور آن را به کمک VAR تشخیص داد. مدافع یونایتد در مورد این صحنه گفت: "یک اشتباه احمقانه! خیلی دردناک بود! نمی توانم توضیح دهم که چرا دستم در آن لحظه بالا بود! البته قبل از کرنر حریف ضربه آزادی که داور گرفت اصلا خطا نبود. واقعا ناراحتم که به خاطر خطای من یک امتیاز را از دست دادیم."

با وجود این شکست یونایتد همچنان در مکان چهارم است. لوکا شاو با اشاره به این موضوع گفت: "ما باید در نیمه اول 3-0 جلو می افتادیم ولی چیزی که اهمیت دارد این است که هنوز در بین 4 تیم برتر حضور داریم. قبل از این شکست حاشیه امنیت خوبی داشتیم ولی حالا تیم های پایین تر کمی امیدوار شدند. با این وجود سرنوشت همچنان دست خودمان است."
او در مورد مشکل گلزنی شیاطین سرخ گفت: "مشکل این است که ما گل نمی زنیم و این اتفاق بارها در فصل جاری رخ داده است. این به شانس هم مربوط می شود. اگر موقعیت هایی که به دست می آوریم را گل کنیم شرایط متفاوتی رقم خواهیم زد."