فاجعه در استقلال؛ تشکیل تیم تخریب علیه مدیر خودی

 فضای این روزهای باشگاه استقلال به شدت عجیب است. در این باشگاه درست در روزهایی که استقلال باید در آرامش باشد، اتحادی علیه مدیر فعلی استقلال شکل گرفته است.

طی هفته های اخیر بعد از کناره گیری اجباری علی فتح الله زاده از مدیرعاملی باشگاه، حجت کریمی مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال جلوی برخی حقوق های مشاوران غیر حضوری باشگاه را گرفته و همچنین مانع پرداخت برخی مبالغ به افرادی شده که پیش از این پاداش های غیر قانونی و عجیب دریافت می کردند. حالا همین افراد که نافع مالی شان قطع شده علیه مدیرعامل فعلی باشگاه متحد شده و دستور تخریب او را به برخی کانال های تلگرامی و صفحه های اینستاگرامی صادر کرده اند. 

گفته می شود یکی از معاونین باشگاه، یک عضو هیات مدیره و یکی از چند نفری که حقوق شان به عنوان مشاور قطع شده هسته اصلی این گروه هستند که می خواهند فضای مجازی را علیه مدیر فعلی استقلال ملتهب کنند. آنها ابتدا شایعه تغییرات مدیریتی در باشگاه را منتشر کردند تا بازیکنان و مربیان تصور کنند مدیر فعلی ماندنی نیست و حالا هم قصد تحریک یکی دو بازیکن علیه مدیرعامل را دارند.

این تحرکات در حالی رخ می دهد که حجت کریمی به دلیل پرداخت بدهی های استقلال به استراماچونی و سایر طلبکاران خارجی و همچنین به واسطه دعوای دو روز گذشته اش با سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس در دفاع از حقوق استقلال، جایگاه خوبی بین استقلالی ها دارد.

فاجعه در استقلال؛ تشکیل تیم تخریب علیه مدیر خودی