اتفاقات حساس‌ترین بازی لیگ ایران

محسن بنگر کاپیتان اسبق پرسپولیس که در دوره کوتاه مربیگری خود موفق نشان داده و بعد از صعود به همراه تیمش شهرش (شهرداری نوشهر) به یک دسته بالاتر، اکنون در تلاش است جواز بقای شهرداری آستارا هم در فاصله کوتاه باقیمانده تا پایان فصل بگیرد، فردا در دیداری حساس تیمش را به مصاف فجرسپاسی خواهد فرستاد.

کاکوهای شیرازی در این فصل توانسته‌اند بار دیگر در قامت مدعی به لیگ برتر خود را نشان دهند و این در حالیست که استقلال خوزستان را به عنوان یک رقیب سرسخت پیش‌روی خود می‌بینند. مهدی رجب زاده سرمربی فجرسپاسی که اکنون تیمش با یک بازی کمتر اختلافی چهار امتیازی با استقلال خوزستان دارد و در رده سوم حاضر شده، کار سختی در آستارا مقابل شاگردان محسن بنگر پیش رو دارد. تیمی که در این شهر و به واسطه حمایت هوادارانش در جستجوی کسب امتیازی از رقیب سرسخت خود است و می‌خواهد کار بقا را به اما و اگر نکشاند.

سازمان لیگ نیز به واسطه اهمیت این بازی همانند هفته گذشته چند ناظر ویژه برای آن در نظر گرفته است و روانه آستارا کرده است. از سوی دیگر گفته می‌شود طبق برنامه تعیین شده قرار است در این بازی ماموران تست دوپینگ نیز حاضر شوند. نکته جالب توجه برای هواداران شیرازی و آستارایی، این است که علیرغم مشکلات مالی نماینده آستارا، آنها شرایط پخش مستقیم این بازی را از طریق آنتن فراهم ساخته‌اند تا هواداران فوتبالی که قادر به حضور در استادیوم نیستند، موفق به تماشای این جدال شوند.