خبر بد برای سپاهان| سپاهان یک بازیکن کلیدی  را ندارد

محمد دانشگر با دریافت کارت زرد در مصاف با نفت مسجد سلیمان شانس حضور در دیدار حساس و تعیین‌کننده برابر پیکان را از دست داد.

رقابت‌های هفته مقابل پایانی لیگ برتر روز جمعه به طور همزمان آغاز می‌شد و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال سپاهان باید در خانه مقابل پیکان به میدان برود؛ دیداری که هم برای مجتبی حسینی و شاگردانش از اهمیت زیادی برخوردار است و هم سپاهانی‌ها در آن با تمام وجود به میدان می‌روند، تا همچنان در کورس قهرمانی با پرسپولیس بمانند.

مورایس البته در این مسابقه محمد دانشگر را در اختیار ندارد. مدافع کلیدی سپاهان در پس از پشت سر گذاشتن محرومیت به دلیل 4 کارته شدن، در سه مسابقه برابر پرسپولیس، ملوان و نفت مسجد سلیمان هم کارت زرد گرفته، تا بدین ترتیب شانس حضور در مصاف با پیکان را از دست بدهد.

کادر فنی سپاهان البته در مسجد سلیمان از این موضوع آگاه بود و پس از محرومیت دانشگر، از سیاوش یزدانی در دقایق پایانی مسابقه استفاده کرد و او را جایگزین دانشگر کرد، تا پس از چند هفته نیمکت‌نشینی در جریان مسابقه قرار بگیرد.

در سوی مقابل هم مجتبی حسینی از این حیث اصلا شرایط خوبی ندارد و سه بازیکن کلیدی خود که ساسان حسینی، بهروز نوروزی‌فرد و ابراهیم صالحی هستند را به دلیل سه کارته شدن در مصاف با سپاهان در اختیار ندارد.

گفتنی است دانشگر چند هفته پیش هم در مصاف با صنعت نفت آبادان محروم بود، اما آن محرومیت با حکم کمیته انضباطی علیه ستاره سپاهان اعمال شده بود.