به گزارش افکارنیوز، محسن عاشوری در گفتوگو با فارس، در خصوص دلایل لغو اردوی ترکیه گفت: امروز مهدی مهدوی کیا و علی کریمی به نمایندگی از بازیکنان در جلسهای با من شرکت کردند. در این جلسه در خصوص اردوی ترکیه با بزرگترهای تیم صحبت کردیم و آنها دلایلی آوردند که برای لغو اردو قانع شدم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم به ترکیه نرویم.

وی افزود: از باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم چون همه شرایط را برای ما در ترکیه فراهم کردند. شاید باشگاه خسارتی کوچک را متحمل شود اما این موضوع را پذیرفت و از حسن نیت رویانیان و تک تک مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم.

عاشوری اظهار داشت: بازیکنان ملی پوش زیادی داشتیم و این بازیکنان در اردوهای تیم ملی حضور داشتند و به دلیل خستگی و مرخصی‌هایی که به آنها داده شد، دیرتر به ما اضافه شدند.

وی خاطرنشان کرد: در فصل گذشته تمام تیم‌ها بازی‌هایشان را به پایان رسانده بودند اما ما در امارات و عربستان بودیم و باید در لیگ قهرمانان به میدان می‌رفتیم. همه این مسائل باعثشد در تهران بمانیم. البته نگرانی بابت چند دیدار تدارکاتی داشتم که این موضوع هم حل شد.

مربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: به دلیل ترافیک شدید تهران با رایزنیهای انجام شده هتلی را در اطراف ورزشگاه درفشیفر مهیا خواهیم کرد تا چند روز دیگر تمرینات شبانهروزی خودمان را آغاز کنیم. در این اردو دنبال زمان استراحت کافی و تمرین برای بازیکنان هستیم و با قدرت کار را جلو میبریم.