اخبار جدید از استقلال| جانشین فرشید سمیعی در استقلال انتخاب شد

روز گذشته بود که تصمیم حجت کریمی ، سرپرست مدیرعاملی استقلال و البته تأیید اعضای هیئت مدیره باشگاه، به همکاری با فرشید سمیعی، معاون حقوقی آبی‌ها پایان داده شد و در متن اطلاعیه‌ای که توسط رسانه رسمی منتشر گردید، بابت زحمات سمیعی از او تشکر شد.

کریمی که روز پر خبری را در راستای عزل مدیران باشگاه پشت سر گذاشته بود و پس از آرش برهانی، مرتضی موسوی زنوز و محمد سررشته‌داری نوبت به معاون حقوقی استقلال رسیده بود، با فرشید سمیعی نیز قطع همکاری شد و آبی‌ها از زحمات و تلاش‌های این افراد تقدیر و تشکر کردند.

حالا و پس از 24 ساعت، جانشین سمیعی در استقلال نیز انتخاب شد. در اطلاعیه آبی‌ها آمده است: با حکم حجت کریمی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال، آقای احسان حیدری شهباز از حقوق‌دانان باتجربه و کارشناس حقوق ورزشی به عنوان سرپرست معاونت حقوقی باشگاه استقلال منصوب شد.

با جست‌وجویی که درخصوص رزومه و سوابق حیدری شهباز صورت گرفت، اطلاعات چندانی به دست نیامد و تنها می‌توان به این مورد بسنده کرد که وی، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز است که قرار است از این به بعد، به عنوان معاون حقوقی استقلال فعالیت کند.