توماس توخل: نباید به خاطر این پیروزی سرخوش شویم

در چارچوب هفته سی و دوم بوندسلیگا ، بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا با شش گل، شالکه را در هم کوبید تا خیال خود را از بابت صدرنشینی در این هفته راحت کند.

به نقل از AZ، توماس توخل در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل شالکه، درباره پیروزی‌شان گفت: 

 شایسته این پیروزی بودیم. شروع خوبی داشتیم و نسبت به هفته‌های قبل، سریع‌تر و روان‌تر بازی می‌کردیم. ما هرگز نظم تیمی‌مان را از دست ندادیم و مقابل ضد حملات حریف نیز به خوبی کار کردیم. گل زود هنگام ما در اوایل نیمه دوم، باعث افزایش اعتماد به نفس و بهتر شدن عملکردمان شد. اما نباید از این پیروزی سرخوش شویم. ما تنها یک گام دیگر در مسیر درست برداشتیم.

توخل با اینکه می‌داند چنین پیروزی باعث افزایش اعتماد به نفس‌شان شده اما اعتقاد دارد که نباید مغرور شوند و باید خود را برای بازی حساس مقابل لایپزیش در هفته آینده آماده کنند. او گفت: 

 از چیزی که در 90 دقیقه دیدم، خیلی خوشحالم. این نشان می‌دهد که ما در حال به دست آوردن اعتماد به نفس‌مان هستیم. این اعتماد به نفس به خلق موقعیت و زدن گل‌های زیاد، کمک می‌کند. این موضوع به ما احساس خوبی می‌دهد اما نباید سرخوش شویم. هفته آینده باید دوباره این کار را انجام دهیم و خود را ثابت کنیم. 

سرژ گنابری در ادامه روند خوبش، مقابل شالکه نیز موفق شد بریس کند. توخل درباره او گفت: 

سرژ در تمرینات بسیار سخت کوش است. او شخصیت بزرگی دارد و به تیم چه در بعد تهاجمی و چه در بعد دفاعی، کمک می‌کند. او به پیدا کردن ریتمش، زمان بازی و کمی شانس مانند گلی که مقابل وردربرمن به ثمر رساند، نیاز داشت. این خوب و مهم است زیرا تنها گل‌ها هستند که می‌توانند به مهاجم‌ها کمک کند. من از او راضی‌ام.