رئیس بایرن: توماس مولر تجسم روح مونیخی است

در روزهای گذشته بحث آینده توماس مولر در رسانه‌های آلمانی داغ بوده است. انتشار گزارش‌هایی درباره احتمال جدایی مولر در تابستان پیش رو هواداران بایرن مونیخ را دو دسته کرد و به گمانه‌زنی‌ها درباره آینده او دامن زد.

هفته گذشته نشری اشپورت‌بیلد آغازگر این شایعات بود و مدعی شد مولر به مدیران باشگاه بایرن مونیخ اطلاع داده که قصد دارد با فرا رسیدن تابستان تیمش را ترک کند. اشپورت‌بیلد مدعی بود مولر علت این تصمیم خود را ناراضی بودن از میزان دقایق حضورش در میدان چه در زمان سرمربی سابق، یولیان ناگلزمان، و چه در دوره سرمربی فعلی، توماس توخل، اعلام کرده است.

این در حالی است که توماس تولر تا سال 2024 با بایرن قرارداد دارد. اما اینکه ستاره کارکشته باواریایی مدتی است جایگاه سابق خود در این تیم را از دست داده و کمتر از آغاز به میدان می‌رود بر کسی پوشیده نیست.

بعد از انتشار گزارش اشپورت‌بیلد‌، اولیور کان، اولین مدیر بایرن بود که به این شایعه واکنش نشان داد و در پاسخی که برای این نشریه ارسال کرد گفت خبر منتشر شده دروغ است و مولر بایرن را ترک نخواهد کرد.

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، امروز در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره احتمال جدایی مولر گفت: "وقتی می‌خواهید درباره مولر و بایرن صحبت کنید همیشه باید احتیاط کنید. توماس مولر برای بایرن مونیخ فقط یک فوتبالیست نیست. او جزئی از مونیخ و بایرن است. توماس کل مسیر حرفه‌ایش را در این باشگاه سپری کرده و تجسم روح باواریایی است."

توماس مولر که مدت‌ها بود برای بایرن به عنوان بازیکن فیکس به میدان نرفته بود روز شنبه این هفته در جریان پیروزی 6-0 تیمش مقابل شالکه از ابتدا به میدان رفت و اولین گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد.