دیوید بکام به سیم آخر زد| فیلم آرایش بکام

 او تصمیم گرفت اکانت تیک‌تاک همسرش ویکتوریا بکام را تصاحب کند و همه چیز را در مورد روتین آرایش به طرفداران بگوید. البته خیلی زود معلوم شد که دیوید بکام باز هم قصد دارد که سر به سر ویکتوریا بگذارد و با او شوخی کند.

دیوید بکام ویدیو را با گفتن این جمله آغاز کرد: «کمی از آن استفاده می‌کنم، همسرم به من می‌گوید که این بهترین نور برای تولید محتواست» و یک برس آرایش را روی صورتش می‌کشد. و ادامه داد: «من هم موافقم اما واقعا نمی‌دانم که در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم. دوست دارم پوستم را مرطوب کنم و مراقب پوستم باشم و طبق گفته ویکتوریا بکام بیوتی، این بهترین راه برای انجام این کار است.

هواداران کانال تیک‌تاک ویکتوریا از ویدئوی دیوید لذت بردند. یکی نوشت: «مانند بکام محوش کنید». دومی اضافه کرد: «آموزشی که نمی‌دانستیم به آن نیاز داریم»، و سومی با کلی اموجی خنده نوشت: «حتی ذره‌ای مواد آرایشی هم روی برسش وجود ندارد».

این زوج رابطه خیلی سالمی باهم دارند و همیشه سر به سر یکدیگر می‌گذارند. دیوید به تازگی وقتی متوجه شد که ویکتوریا رژیم غذایی سخت خود را برای دقایقی کنار گذاشته، فرصت را غنیمت شمرد و با او شوخی کرد. ویکتوریا تصویر جشن تولد خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و دیوید زیر ویدئو نوشت: «بله و او کیک می‌خورد.»

حجم ویدیو: 2.55M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36