به گزارش افکارنیوز، ورزش سه به نقل از گاردين، '' سباستين کو'' رييس کميته برگزار کننده المپيک لندن در حال بررسي دو گزينه در مورد بکام است ؛ حمل پرچم بريتانيا و يا روشن کردن مشعل المپيک. قرار است تا چند روز ديگر کو و اتحاديه المپيک بريتانيا در اين زمينه تصميم بگيرند.


کو با توجه به نقشی که بکام در کسب مجوز برگزاری بازی های المپیک برای بریتانیا ایفا کرد از تصمیم ' ' استوارت پیرس ' ' سرمربی تیم فوتبال این کشور برای خط زدن نام این اسطوره فوتبال انگلیس ناراضی است و به همین خاطر قصد دارد نقشی مهم و در خور به او بدهد. او گفته است که بکام بدون شک ستاره مراسم افتتاحیه المپیک خواهد بود.



ممکن است نام بکام در میان کاروان ۵۵۰ نفره بریتانیا گنجانده شود تا او اجازه یابد یونیفورم بریتانیا را بپوشد و پرچم کشورش را به دست بگیرد، کاری که معمولا به یکی از ورزشکاران شاخص کاروان ورزشی یک کشور محول می شود.



پیرس که می تواند از سه بازیکن بالای ۲۳ سال در تیم فوتبال بریتانیا استفاده کند؛ نام بکام را خط زد و ' ' رایان گیگز ' '، ' ' کرگ بلامی ' ' و ' ' میکا ریچاردز ' ' را برگزید. او ریچاردز را به این دلیل به بکام ترجیح داد که ترکیب تیمش را دفاعی تر کند.