پروین از حضور شاگردانش لذت می‌برد

به گزارش افکار نیوز ،محسن عاشوری در گفت و گو با فارس در خصوص حضور نادر باقری و کرمانی مقدم در کادر فنی پرسپولیس با نظر او گفت: اگر در پرسپولیس با قدرت کارم را دنبال میکنم و اجازه نمیدهم حاشیهای به این تیم وارد شود فقط به خاطر نام این تیم و بزرگی پرسپولیس و حسن نیت رویانیان و پروین است.

وی افزود: علی پروین درست می‌گوید که هر مربی که به پرسپولیس بیاید قطعا دستیاران خود را به این تیم می‌آورد. این موضوع طبیعی است. من هم چون دست تنها بودم از باشگاه خواستم به کرمانی مقدم و باقری اجازه دهد در کنارمان باشند.

عاشوری تاکید کرد: این دو نفر از من شناخت دارند و من هم از آنها شناخت دارم و فقط آمده‌اند تا موقعی که تکلیف روشن شود به من کمک کنند. به باقری و کرمانی مقدم گفتم که خود من هم موقتم و قرارداد ندارم. شما هم اگر فردا سرمربی این تیم آمد نباید چشم داشتی داشته باشید که این دو نفر هم با کمال میل قبول کردند و گفتند فقط می‌خواهیم به پرسپولیس کمک کنیم.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: این دو نفر اول به خاطر رفاقت با من و بعد به خاطر کمک به پرسپولیس و البته نام بزرگ پرسپولیس به این تیم آمده‌ام تا کمک کنم. کرمانی مقدم و باقری هم گفتند دوست داریم با کمال میل به پرسپولیس کمک کنیم و هیچ چشمداشت دیگری نداریم.

عاشوری در پاسخ به این سؤال که چرا این موضوع را با پروین در میان نگذاشتید اظهار داشت: در مورد این موضوع مثل همه کارهایم با باشگاه صحبت کردم اما به دلیل مشغله زیاد در انتخاب سرمربی و تشکیل کمیته فنی شاید اشتباه کردند و به علی آقا نگفتم.

با این حال میدانم پروین با حضور شاگردانش در پرسپولیس که بدون هیچ چشمداشتی میخواهند به این تیم کمک کنند لذت میبرد و شاد میشود. روز گذشته هم دیدید وقتی این سؤال را از او پرسیدند حرفی نزد و فقط گفت در جریان نیستم. پروین بزرگ ما است و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.