عطایی: یک توپ سرنوشت بازی را تغییر داد

در سومین روز رقابت‌های هفته نخست لیگ ملت‌ها دو تیم ایران و لهستان در سالن گایشی ناگویای ژاپن به مصاف هم رفتند و ملی‌پوشان ایران سه بر دو مغلوب حریف شدند.

بهروز عطایی بعد از این دیدار عنوان کرد: ایران امروز عملکرد خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. در مسابقه اول برابر ژاپن شروع خوبی نداشتیم و عملکردمان قابل قبول نبود ولی ملی‌پوشان مقابل لهستان بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادند و تیم بزرگ لهستان را به چالش کشیدند.

عطایی در ادامه تاکید کرد: علی‌رغم پیروزی در دو ست اول، تجربه و سرویس‌های لهستانی‌ها کار را برای ایران سخت کرد. در کل شاهد دیداری نزدیک بودیم و همه یک بازی با کیفیت را تماشا کردند و هر دو تیم تمام تلاش خود را برای پیروز شدن به کار گرفتند. ایران نسبت به دیدار قبل عملکرد خیلی بهتری داشت و امیدوارم که این روند رو به رشد در مسابقات آینده نیز ادامه داشته باشد تا به اهداف مد نظرمان دست پیدا کنیم.

عطایی: یک توپ سرنوشت بازی را تغییر داد

سرمربی تیم ملی درباره تغییر انجام شده در ست پنجم و جایگزینی محمدطاهر وادی به جای جواد کریمی بیان کرد: ست سوم و چهارم را واگذار کرده بودیم و ساختار بازی تیم به تغییر نیاز داشت. ضعفی از سمت جواد کریمی اتفاق نیفتاده بود. برای ایجاد ابهام بیشتر در لهستانی‌ها به تغییر احتیاج داشتیم. محمد وادی و مرتضی شریفی وارد بازی شدند و عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند.

عطایی در پایان افزود: برای تغییر سیستم بازی تلاش کردیم و اطلاعاتی که لهستانی‌ها در طول بازی از ما به دست آورده بودند را تغییر دادیم اما در نهایت یک توپ سرنوشت ست پنجم را تعیین کرد.