تا ۲۴ ساعت آینده باید سرمربی استقلال مشخص شود

پرویز مظلومی عضو کمیته فنی استقلال پس از پایان جلسه این کمیته در جمع خبرنگاران، گفت:جلسه تودیع و معارفه بود. دو عضو کمیته فنی به دلیل عدم حضور در ایران، غیبت داشتند و روی یک سری از گزینه‌های داخلی و خارجی برای سرمربیگری تیم صحبت شد که جزئیاتش را باشگاه اعلام می‌کند اما با توجه به اینکه زمان نداریم باشگاه در اولین فرصت باید تصمیم بگیرد.

عضو کمیته فنی استقلال درباره گزینه‌های خارجی این تیم، خاطرنشان کرد:یکی از مربیان خارجی مد نظر استقلال امشب به ایران می‌آید و قرار است پس از بازدید از امکانات پای میز مذاکره بنشیند. سه چهار مربی خارجی به حجت کریمی پیشنهاد شده که قرار است روزمه آنها در اختیار کمیته فنی قرار بگیرد و بررسی کنیم و نظر نهایی را بدهیم.

مظلومی

وی با بیان اینکه در جلسه امروز هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد، گفت: همه جوانب باید در نظر گرفته شود اما باید تا ۲۴ ساعت آینده تصمیم بگیریم، چون واقعا زمان را از دست می‌دهیم.

مظلومی درباره قانون ممنوعیت قرارداد ارزی در صورت انتخاب یک مربی خارجی، اظهار داشت: مدیریت باید در این باره راه حل پیدا کند و این وظیفه ما در کمیته فنی نیست.

وی در پایان در واکنش به این سوال که آیا کمیته فنی قدرت لازم برای انتخاب سرمربی را دارد؟ تاکید کرد: کمیته فنی بدون قدرت نیست و اگر قدرت نداشته باشد نباید تشکیل شود.