تصمیم باورنکردنی شاه ماهی محبوب هواداران پرسپولیس + جزئیات

یورگن لوکادیا مسیری عجیب را در‌ پیش گرفته است؛ مهاجم هلندی که در رده پایه‌های این کشور چهره شد و پیراهن تیم‌های مطرح آیندهوون در لیگ هلند، برایتون در لیگ انگلیس، هافنهایم و بوخوم در‌ آلمان و در نهایت پرسپولیس را بر تن کرده است، با حضور در ترکیب تیم ملی کوراسائو همه را شگفت‌زده کرد.

لوکادیا که با گل‌هایش برای پرسپولیس به محبوبیتی ویژه نزد هواداران این تیم دست یافته بود، در ادامه در تصمیمی جنجالی و در فاصله ۴۸ ساعت مانده به دربی اردوی سرخ‌ها را با شوک بزرگی مواجه کرد و تهران را ناگهان ترک کرده و بعد از آن نیز قراردادش را فسخ کرد.

مهاجم هلندی در اتفاقی جالب اما در اولین بازی رسمی خود برای تیم ملی جدیدش، موفق به گلزنی شد اما تیمش در این رقابت در نهایت در ضربات پنالتی شکست خورد.

او در دقیقه ۲۲ دیدار با تیم ملی سنت کیتس دروازه حریف را باز کرد اما در ادامه آنها در دقیقه ۸۸ جدال جام طلایی کونکاکاف بازی را به تساوی کشانده و در ضربات پنالتی نیز لوکادیا و تیمش را شکست دادند.

یورگن لوکادیا اکنون در لیگ چین نیز درخشش و گلزنی خود را دنبال می‌کند و این در حالیست که پرونده شکایت او و پرسپولیس همچنان باز است.

لوکادیا در شرایطی با پیراهن تیم ملی جدیدش موفق به گلزنی شده که سابقه بازی در چند رده پایه تیم ملی هلند را در کارنامه دارد و به عنوان گلزنی جوان و آینده‌دار‌ در جمع لاله‌های نارنجی شناخته می‌شد.

تصمیم باورنکردنی شاه ماهی محبوب هواداران پرسپولیس + جزئیات