گزینه جانشین جواد نکونام| یک استقلالی دیگر جای نکونام

اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال در همان جلسات ابتدایی و در بین گزینه های مطرح شده رای به انتخاب جواد نکونام دادند. آنها حتی با استخدام مربی خارجی برای استقلال مخالفت کردند و دلیل آنها این بود، مربی خارجی تا با جو حاکم بر باشگاه استقلال و لیگ برتر آشنا شود، این فصل هم جام قهرمانی لیگ برتر و احتمالاً جام حذفی از کف خواهد رفت.

با این حال مشکلات به وجود آمده بر سر انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی حجت کریمی را مجاب کرد، با چند گزینه داخلی به صورت موازی وارد مذاکره شود. آخرین مربی‌ای که حجت کریمی با وی برای حضور در راس کادر فنی استقلال تماس گرفت، رضا عنایتی سرمربی تیم امید بود.

گزینه جانشین جواد نکونام| یک استقلالی دیگر جای نکونام

رضا عنایتی پاسخگویی به باشگاه استقلال را به بازگشت از بغداد موکول کرد. اما در این فرصت مشکلات جواد نکونام برای حضور در راس کادر فنی تیم آبی حل شد و مذاکرات باشگاه استقلال با رضا عنایتی نیمه تمام ماند.

ماموریت رضا عنایتی در تیم امید کمتر از ماموریت جواد نکونام در استقلاال نیست. به این خاطر که وی قرار است، به حسرت چندین دهه‌ای فوتبال ایران پایان دهد و به همراه تیم امید به المپیک صعود کند. رضا عنایتی فصل پیش هم یکی از گزینه‌های مربیگری تیم استقلال بود که فصل گذشته هم به عنوان سرمربی تیم استقلال انتخاب نشد و این جایگاه در اختیار ریکاردو ساپینتو قرار گرفت.