باند مافیای مانوئل نویر در بایرن مونیخ حاشیه ساز شد

پس از اخراج تونی تاپالوویچ به دلیل تاثیر رابطه خوبش با مانوئل نویر روی کم کاری‌اش در قبال دیگر دروازه‌بان‌های بایرن مونیخ ، رابطه میان کاپیتان باواریایی‌ها با یولیان ناگلزمان تیره و تار شد اما اکنون با تغییر مربی، به نظر می‌رسد نویر جایگاه قبلی خود در مونیخ را به دست آورده باشد.

طرفداری | به گزارش بیلد، باند دروازه‌بانی مانوئل نویر، اسون اولرایش و تونی تاپالوویچ یکی از دلایل به پایان رسیدن دوران یولیان ناگلزمان در بایرن مونیخ بودند. اکنون نیز پس از تغییر مربی، نویر دوباره قدرت سابق خود در باشگاه را به دست آورده و قرار است این گروه فصل آینده دوباره گرد هم جمع شوند. در چنین شرایطی، یان زومر و الکساندر نوبل نیز بایرن را ترک خواهند کرد.

تاپالوویچ مربی سابق دروازه‌بان های بایرن قطعاً باز خواهد گشت اما هنوز اینکه چه نقشی را در کادر فنی این باشگاه بر عهده خواهد گرفت، مشخص نیست. با این حال نویر مدت زیادی است که برای بازگشت او تلاش می‌کند. همچنین از آنجایی که تاپالوویچ یکی از معتمدین نویر است، انتظار می‌رود با میشائیل رشنر مربی فعلی گلرهای بایرن تقسیم کار کند. توماس توخل نیز مشکلی با بازگشت تاپالوویچ نخواهد داشت. نویر در حال حاضر در تعطیلات تابستانی‌اش به طور مدام با تاپالوویچ در تماس است. توخل نیز به خوبی انگیزه نویر را احساس می‌کند و اکنون با تغییرات احتمالی در خط دفاع بایرن، بیش از پیش از اهمیت حضور کاپیتانش آگاه است.

مانوئل نویر پس از 40 سالگی هم می‌خواهد ادامه بدهد

مانوئل نویر می‌خواهد تا سن 40 سالگی یا حتی فراتر از آن به حرفه خود ادامه بدهد. این دروازه‌بان اعتقاد دارد استراحت‌هایی که در دو فصل 18-2017 و فصل گذشته به خاطر مصدومیت داشته، به او اجازه می‌دهد تا طول دوران حرفه‌ایش را افزایش دهد.

او پس از پشت سر گذاشتن یک دوره تمرینات فشرده در زابنه اشتغاسه (مقر باشگاه بایرن مونیخ)، اکنون در استراحت کوتاهی به سر می‌برد. اما حتی با وجود این تعطیلات، نویر به تمریناتش ادامه می‌دهد و تلاش می‌کند با بهترین فرم ممکن به میادین بازگردد. همچنین نویر برای ریکاوری خود با مربیان و فیزیوتراپیست‌های بایرن همکاری ندارد و ترجیح می‌دهد تمرینات خود را زیر نظر ماتیازم بلانکنبورگیم دانشمند ورزشی و مربی شخصی‌اش انجام دهد.

باند مافیای مانوئل نویر در بایرن مونیخ حاشیه ساز شد