گرت بیل برای کهکشانی ها سنگ تمام گذاشت| تفاوت رئال مادرید و دیگر تیمها

  گرت بیل  در سال 2013 از تاتنهام با قراردادی به ارزش 101 میلیون یورو راهی رئال شد و سال گذشته پس از فتح پنج لیگ قهرمانان، سه لالیگا و یک کوپا دل ری از باشگاه مادریدی خداحافظی کرد و اخیرا نیز فوتبال را کنار گذاشت. بیل تا سال 2018 بازی های درخشانی برای رئال انجام داد ولی سپس وارد یک دوره افت شد و در سال های پایانی حضورش در رئال دیگر مورد علاقه هواداران نبود. بیل اما همچنان عاشق رئال مادرید است.

گرت بیل

او در مصاحبه با بی تی اسپورتس و در مورد رئال مادرید گفت: «وقتی وارد رختکن رئال می شوید، حس یک برنده را پیدا می کنید. رختکن پر از ستاره های بزرگ است و توضیح دادن حسی که به شما دست می دهد، دشوار است. در رئال ذهنیت همیشه برنده وجود دارد و شما به سرعت خودتان را چنین فضایی وفق می دهید. چنین ذهنیتی در هیچ تیم دیگری نیست.»

بیل ادامه داد:« بگذارید یک مثال برایتان بزنم. یادم است قبل از شروع فینال لیگ قهرمانان سال 2018 وقتی با بازیکنان لیورپول حرف می زدم، متوجه شدم به سختی توانسته اند بخوابند و علی‌رغم اینکه شرایطشان بهتر از ما بود و شانس پیروزی بیشتری داشتند، استرس و اضطراب در چهره‌شان مشهود بود. در تیم ما ولی کوچکترین استرسی وجود نداشت و همه منتظر شروع بازی و کسب پیروزی و بالا بردن جام بودند. می خواستیم زودتر بازی شروع شود و کار لیورپول را تمام کنیم. چنین چیزی واقعا باورنکردنی است.»

لازم به ذکر است که رئال فینال را 3-1 برد و گرت بیل نیز در آن بازی دو گل تماشایی زد.