اخبار جدید از استقلال | دلیل برخورد سرد وریا با سرمربیگری نکونام

مراسم اختتامیه کلاس مربیگری B آسیا در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد که وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال و سیدجلال حسینی کاپیتان سابق پرسپولیس از جمله مربیان شرکت کننده در این کلاس بودند که مدرک حضور در کلاس را دریافت کردند. 

وقتی خبرنگار از وریا در مورد حضور جواد نکونام در راس کادر فنی تیم استقلال پرسید، پیش بینی می‌شد، کاپیتان سابق استقلال از این تصمیم دفاع کند، به این خاطر که حضور جواد نکونام در راس کادر فنی تیم خواست تماشاگران از باشگاه بود اما وریا گفت نظر خاصی ندارم و تنها برای تیم استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. 

به نظر می‌رسد، وریا انتظار داشت همان طور که سیدجلال بعد از پایان دوران بازی اش به حضور در کادر فنی تیم پرسپولیس دعوت شد، او هم در لیست کادر فنی تیم استقلال قرار می‌گرفت، در حالی که به تازگی هم کلاس B را پشت سر گذاشته است. 

اخبار جدید از استقلال | دلیل برخورد سرد وریا با سرمربیگری نکونام

این انتظار از ریکاردو ساپینتو نمی‌رفت. به این دلیل که وی مربی خارجی بود و شناختی از وریا نداشت. از سویی وریا فصل گذشته بعد از جدایی از استقلال دوست داشت به بازی اش ادامه دهد و تنها چند هفته است که از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرده است. 

این اتفاقات در تیم‌های دیگر هم مرسوم است. به طور مثال به تازگی از سوی باشگاه نساجی حامد شیری کاپیتان این تیم به حضور در کادر فنی دعوت شد. به هر صورت جواد نکونام دستیاران خود را مشخص کرده است. مهدی هاشمی‌نسب و کیانوش رحمتی دستیاران وی در تیم استقلال بشمار می‌روند.