رقم درخواستی کنعانی ‌زادگان از تراکتور لو رفت

محمدحسین کنعانی زادگان از جمله بازیکنان مورد نظر باشگاه تراکتور است. بازیکنی که پرسپولیس هم به دنبال اوست اما نکته جالب درمورد کنعانی‌زادگان در مذاکرات با تیم تبریزی مبلغ پیشنهاد این بازیکن است که باعث شده تا مسئولان باشگاه تراکتور مذاکرات با این بازیکن را فعلا متوقف کنند. این طور که خبر می‌رسد کنعانی‌زادگان خواهان مبلغی بالای ۳۰ میلیارد تومان شده است.

او درحالی این خواسته را دارد که فدراسیون فوتبال برای باشگاه ها سقف بودجه در نظر گرفته است و اگر قرار باشد باشگاه ها چنین مبالغی را به بازیکنان تازه وارد خود بدهند مشخص نیست چطور قرار است این سقف بودجه رعایت شود.

مسئولان باشگاه تراکتور همچنین در حال مذاکره با سامان فلاح بازیکن جوان پیکان و همچنین عارف آقاسی بازیکن فصل گذشته فولاد هستند. البته این بازیکن را جواد نکونام هم می‌خواهد.

رقم درخواستی کنعانی ‌زادگان از تراکتور لو رفت

این باشگاه همچنین سید مهدی حسینی بازیکن مس رفسنجان را به خدمت گرفته و حتی ۴ میلیارد تومان پول رضایتنامه او را هم واریز کرده اند و منتظر نامه فسخ او هستند تا از این بازیکن به صور رسمی رونمایی کنند.

پاکو خمز سرمربی سرخپوشان تبریزی دو بازیکن خارجی هم به باشگاه پیشنهاد داده که در صورت نهایی شدن ظاهرا این دو بازیکن در اردوی ترکیه به جمع سرخپوشان اضافه می‌شوند.