واکنش معنادار مجتبی محرمی به ماجرای ممنوع‌الکاری کریم باقری

در روزهای اخیر اخبار متناقضی در رابطه با عدم تمدید باشگاه پرسپولیس با کریم باقری یکی از مربیان مطرح و کم حاشیه این تیم در رسانه ها منتشر شده است.

ظاهرا ماجرا از این قرار بوده که یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس خواهان تمدید قرار داد کریم باقری برای یک فصل دیگر پرسپولیس بوده است.

اما شایعه ممنوع‌ الکاری کریم باقری در فوتبال ایران باعث شده که مدیران این باشگاه تمایلی برای جذب دوباره او نداشته باشند.

در همین خصوص حالا مجتبی محرمی ستاره سابق فوتبال ایران با انتشار تصویری مشترک با کریم باقری از او شرایط این روزهای اش حمایت کرده است.

شماره هشت تکنیکی و اسبق پرسپولیس در این رابطه با جملاتی کوتاه و معنادار نوشته است: «چرا کریم آقا نه؟»

واکنش معنادار مجتبی محرمی به ماجرای ممنوع‌الکاری کریم باقری

فقط گل محمدی به من زنگ زد | به زور که نمی‌شود تمدید کرد

به گزارش همشهری انلاین، هفته گذشته بود که کریم باقری مربی تیم پرسپولیس بعد از مدتها سکوت در مصاحبه‌ای با چند رسانه تاکید کرد که برای تمدید قراردادش هیچ گونه تماسی از سوی باشگاه با او گرفته نشده است.

بعد از این مصاحبه باقری، اعلام شد که باشگاه پرسپولیس طی تماسی با او اعلام کرده که زمینه برای تمدید قرارداد با او فراهم شده است. اما کریم در گفت‌وگویی چنین موضوعی را تکذیب می‌کند.

حرف‌های مربی پرسپولیس را بخوانید.

بعد از مصاحبه‌هایی که هفته گذشته داشتید و گفتید از سوی باشگاه هیچ تماسی برای ادامه حضورتان در این تیم گرفته نشده، اعلام شد که پرسپولیس با شما تماس گرفته و به‌زودی قراردادتان تمدید خواهد شد. چنین چیزی درست است؟

خیر. هیچ کسی از باشگاه پرسپولیس با من تماس نگرفته و هیچ صحبتی هم در خصوص تمدید قراردادم انجام نشده است. فقط یحیی گل‌محمدی تماس گرفت و تاکید داشت، طی صحبتی که با مدیران باشگاه داشته، آنها اعلام کرده‌اند که کریم باقری حتما باید باشد. اما از طرف باشگاه هنوز هیچ تماسی با من گرفته نشده است.

اما این کار مدیران باشگاه پرسپولیس واکنش‌های زیادی را در بین اهالی رسانه و هواداران فوتبال داشته است و انتظار می‌رفت با شما تمدید قرارداد شود.

هیچ ربطی ندارد. اگر دوست نداشتند تمدید کنند، مشکلی نیست. به زور که نمی‌شود تمدید کرد. خواستند در خدمت‌شان هستیم و اگر هم نخواستند آرزوی موفقیت دارم.

شایعاتی درباره علت عدم تمدید مطرح می شود به نظر شما علت چه بوده؟

اینکه دقیقا موضوع چیست، اطلاعی ندارم. از هرجایی هست بی‌خبرم. اما گفتم به غیر از آقای گل محمدی کسی با من صحبتی نکرده است تا دلیل اصلی این موضوع را بدانم.