مهاجم پرسپولیس روی دست بیرانوند بلند شد

باشگاه پرسپولیس در مذاکراتش با سه بازیکن هنوز نتوانسته با آنها به توافق نهایی برسد. در این میان سعید صادقی تا آستانه توافق با پرسپولیس پیش رفت اما به مانند تابستان گذشته این بازیکن همچنان خواسته‌های مالی زیادی دارد و همین مسئله باعث شد شرایط او برای ادامه حضور در جمع سرخپوشان تا حدی پیچیده شود.

البته تلاش مسئولان باشگاه پرسپولیس این بود که تا شب گذشته قرارداد او را نهایی کنند. هرچند صادقی از طریق یکی دو واسطه همچنان امیدوار است انتقالش به فوتبال امارات نهایی شود.

چنین شرایطی را تقریبا سرلک هم دارد. این بازیکن مدام ایجنتش را برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس می‌فرستد که این مسئله خیلی به مذاق درویش خوش نیامده است. سرلک هم بدش نمی‌آید راهی یکی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس شود و در این مورد برخی واسطه‌ها به او قول‌هایی داده‌اند. در مورد سرلک هم فصل گذشته همین اتفاقات تکرار شد.

اما عیسی آل‌کثیر موضوع متفاوتی دارد. این بازیکن ۳۳ ساله به دنبال عقد قرارداد دو ساله با پرسپولیس با رقم نجومی (حدود ۶۰ میلیارد) است که مورد تایید مدیران این باشگاه نیست. باشگاه پرسپولیس به این بازیکن اعلام کرده که برای یک فصل به او مبلغی کمتر از ملی‌پوشان که سقف قرارداد را می‌گیرند، پرداخت خواهد کرد. در این مورد باید دید عیسی در روزهای آتی چه تصمیمی خواهد گرفت. او در نیم‌فصل هم بر سر زمان قرارداد و مبلغش خیلی با باشگاه چانه‌زنی داشت که در نهایت مجبور شد کوتاه بیاید.

مهاجم پرسپولیس روی دست بیرانوند بلند شد

با توجه به اینکه شهاب زاهدی به پرسپولیس آمده، احتمال حضور مهاجم خارجی هم به جای پریرا وجود دارد و البته با وجود مهدی عبدی باشگاه پرسپولیس در مورد آل‌کثیر قصد ندارد خیلی هزینه کند.