خرید بازیکن خارجی استقلال تایید شد

طبق قوانین جدید سازمان لیگ، تیم های لیگ برتر قادر خواهند بود که در فصل جدید این پیکارها، از سهمیه 5+1 بازیکن خارجی استفاده کنند. پنج بازیکن با هر ملیتی و یک بازیکن آسیایی.

در حال حاضر، کوین یامگا تنها بازیکن خارجی استقلال است چرا که رافائل سیلوا قراردادش را با آبی ها فسخ کرده و هنوز وضعیت او به درستی مشخص نیست که آیا دوباره به این تیم بازخواهد گشت یا لباس باشگاه دیگری را بر تن می کند.

با وجود این مسئله، سرمربی استقلال تأکید کرد که این باشگاه در روزهای آینده بازیکن جدید خارجی به خدمت خواهد گرفت. بازیکنی که گفته می شود پست او در درون دروازه است.

نکونام در حاشیه تمرین امروز و در پاسخ به اینکه با توجه به ممنوعیت قرارداد قرضی و قانون سقف قرارداد، استقلال می‌تواند بازیکن خارجی جذب کند، گفت: ما بازیکن خارجی مدنظر داریم. در برخی پست‌ها بازیکن مدنظر خودمان را نداریم و بازیکن خارجی می‌گیریم و قراردادش را هم هر طور که باشگاه می‌خواهد ببندد، باید توافق کند، چون در آینده هم باشگاه باید جوابگو باشد.

خرید بازیکن خارجی استقلال تایید شد

او درباره اینکه در صورت تزریق پول، بازیکن خارجی مدنظر دارد، گفت: همه کار انجام شده است. الان کارهای دو مربی اسپانیایی ما (یک بدنساز و یک تمرین‌دهنده) انجام شده و کارهای ویزای آنها هم صورت گرفته و حالا باید قراردادشان را بفرستیم که بیایند اما الان نمی‌دانیم باید چه کار کنیم.