خبر فوری از پرسپولیس | ستاره تیم ملی در یک‌قدمی پرسپولیس

یک روز پس از قرارگیری کمال کامیابی‌نیا در فهرست مازاد پرسپولیس ، تماس سرخپوشان با سعید عزت‌اللهی برقرار شد و او در موقعیت پیوستن به سرخپوشان پایتخت قرار گرفته است.

شنیده ها حاکی از آن است که سعید عزت‌اللهی راهی دانمارک شده تا مراحل دریافت رضایت‌نامه خود را پیگیری کند.

نکته مهم که شاید از جمله شواهد جدی برای احتمال این انتقال باشد این است که عزت‌اللهی معمولا به این سرعت در کمپ پیش فصل تیمش حاضر نمی‌شود اما حالا به سرعت خود را به وایله رسانده است.

باشگاه پرسپولیس به سعید پیغام داده که رضایتنامه خود را به هر شکلی که شده دریافت کند و در ادامه این باشگاه رقم موردنظر را به قراردادش اضافه می‌کند.

نکته دیگر اینکه قرارداد او در دانمارک تنها شش ماه اعتبار دارد و به همین دلیل وایله ترجیح می‌دهد با دریافت مبلغی این ستاره خود را آزاد کند و بهره مالی هم ببرد.

صحت و سقم ادعای پرسپولیس در نهایی شدن این انتقال تا چند روز بعد مشخص می‌شود اما جالب است بدانید سعید که هر فصل سریعا هر خبر انتقال به پرسپولیس و استقلال را تکذیب می‌کرد، این بار ترجیح داده تا روشن شدن تکلیف خود صبر کند که همین موضوع نشان می‌دهد این بار چیزی فراتر از یک شایعه همیشگی است.

خبر فوری از پرسپولیس | ستاره تیم ملی در یک‌قدمی پرسپولیس

به نظر می‌رسد حداکثر تا هفته آینده تکلیف این انتقال روشن می‌شود اما پیگیری ها نشان می‌دهد برخلاف تکذیب رضا درویش، این بمب دانمارکی کاملا فعال و زمان‌گذاری شده است.

البته سعید عزت الهی پیشنهاداتی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس و پرتغال هم دارد و پیشنهاد تمدید با وایله را در جیب خود میبیند و طبیعتا اولویت اولش حضور در اروپا یا حداقل دریافت دستمزد بیشتر در خارج از کشور خواهد بود و شاید انتقال او به لیگ ایران دوباره با تاخیر مواجه شود.