چرا قرارداد سرمربی پرسپولیسی امضا نمی‌شود؟

با قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تیم‌های حاضر حریفان خود را شناختند. این روزها اخبار زیادی از ملوان انزلی به گوش نمی‌رسد و از زمانی که مازیار زارع و پژمان نوری از قوی سپید کناره‌گیری کرده‌اند، هواداران این تیم هم سکوت را ترجیح داده و منتظر رونمایی از ملوان جدید با کادر فنی جدید هستند.

از انزلی خبر می‌رسد مهدی تارتار سرمربی جدید و پرسپولیسی ملوان و دستیاران او یعنی حسین پاشایی، محمد نوری و حسین اینانلو در حالی تمرینات ملوان را زیر نظر دارند که تا این لحظه قراردادشان را به طور رسمی ثبت نکرده‌اند و در انتظار اسپانسر تیم هستند. ملوان بیشتر نفرات فصل پیش خود را از دست داده و تاکنون فقط با سه بازیکن سابق خود (سهیل فداکار، امیرحسین یحیی‌زاده و پدرام قاضی‌پور) تمدید کرده است. ضمن آنکه هر دو دروازه‌بان ملوانان یعنی ایمان صادقی و مهرداد حیدری هم از تیم رفته‌اند و اکنون بیشترین نگرانی ملوان درون دروازه است.

چرا قرارداد سرمربی پرسپولیسی امضا نمی‌شود؟

با توجه به قرعه‌کشی صورت گرفته، ملوان در ۴ هفته ابتدایی بازی‌های سخت و دشواری پیش رو دارد. آنها ابتدا در هفته اول باید از تیم سابق تارتار (ذوب‌آهن) در انزلی پذیرایی کنند، در هفته دوم به مصاف استقلال در تهران می‌روند، در هفته سوم میزبان فولاد خوزستان هستند و در هفته چهارم نیز در سیرجان مهمان گل‌گهر خواهند بود.