اتفاق عجیب برای آبی‌ها | رونمایی از پیراهن جدید

قرارداد اسپانسری پیراهن چلسی با شرکت مخابرات Three در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و تمدید نشد. لیگ برتر قرارداد با سرویس پخش پارامونت+ را به دلیل نگرانی در مورد ناراحتی صاحبان حقوق پخش مسدود کرد. چلسی با امضای قرارداد با شرکت قمار آنلاین مخالفت کرد. گروه هواداران باشگاه  (trust)مخالف چنین شراکتی بود، اگرچه چلسی از قبل این معامله را رد کرده بود.

لیگ برتر در ماه آوریل اعلام کرد که نام حامیان مالی مربوط به قمار تا پایان فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ از جلوی پیراهن‌ها برداشته خواهد شد. چلسی می‌گوید پیراهن‌ها در تاریخ ۱۶ آگوست، سه روز پس از بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل لیورپول، در وب‌سایت و فروشگاه آنها به فروش می‌رسند. فروش گسترده آن در تاریخ ۲۳ آگوست آغاز خواهد شد.

چلسی قصد دارد در این فصل یک اسپانسر جلوی پیراهن داشته باشد، اما اکنون به احتمال زیاد بدون اسپانسر به تور پیش‌فصل خود در ایالات متحده خواهند رفت، و در اولین قسمت از فروش هیچ اسپانسری بر روی جلوی پیراهن وجود نخواهد داشت.

اتفاق عجیب برای آبی‌ها | رونمایی از پیراهن جدید

این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتد. ناتینگهام فارست هنگام شروع فصل گذشته اسپانسر روی پیراهن نداشت. و این موضوع بر پیچیدگی‌های موجود در اینگونه معاملات تأکید می‌کند. اولین گزینه چلسی پارامونت + بود. اما لیگ برتر جلوی این اتفاق را گرفت، بر این اساس که پخش‌کنندگان فعلی از ثبت قرارداد یک باشگاه با رقیب، البته نه رقیب مستقیم، ناراحت خواهند شد.

گفتگوها در مورد گزینه‌های جایگزین ادامه دارد، اما چلسی احساس می‌کرد مهم است که لباس‌ها را به بازار عرضه کند تا هواداران با شروع فصل آن‌ها را خریداری کنند.