علی پروین : من نگذاشتم سردار از پرسپولیس  برود

چند سال قبل و در تیر ماه سال ۱۳۹۱ شرایط باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی تیم مشخص نبود و در حالی که علی پروین برای سرمربیگری سرخپوشان اعلام آمادگی کرد، اتفاقاتی افتاد که سلطان نظرش عوض شد. علی پروین در همین خصوص اظهار داشت: وقتی به دفتر رویانیان رفتم دیدم او از خیلی از چیزها خسته است. استعفا او را روی میز دیدم و شوکه شدم. به او گفتم حق نداری بروی و باید تا آخر باشی. اعلام کردم اگر رویانیان نباشد من هم نیستم. من نظر سردار را عوض کردم تا بماند اما خودم دیگر سرمربی نمی‌شوم.

وی افزود: متاسفانه سردار روی هر مربی خارجی دست گذاشت فدراسیون مطبوعات و رسانه‌ها برایش مشکل درست کردند. تا آمد با هر کسی قرارداد ببندد یک مشکل درست شد و آنقدر سردار را آزار دادند که خسته شد و می‌خواست برود، اما من با اصرار نگذاشتم.

پروین خاطر نشان کرد: با اجازه سردار خودم ظرف دو روز برای پرسپولیس سرمربی می‌آورم. یک سرمربی خارجی یا ایرانی. من تا آخر با سردار هستم، خستگی او برایم ناراحت کننده بود ولی نمی‌گذارم از فوتبال برود. استعفایش را می‌خواست در کنفرانس اعلام کند ولی من نظرش را تغییر دادم.

علی پروین زبان گشود | من نگذاشتم سردار از پرسپولیس  برود

اسطوره تیم پرسپولیس گفت: اگر سرمربی جدید بیاید خودم بالای سرش هستم و تمام امور را زیر نظر می‌گیرم. دلم به حال رویانیان می‌سوزد او زحمات زیادی در این مدت کشید و حاشیه‌ها طوری خسته‌اش کردند که می‌خواست بگذارد و برود.

مصاحبه علی پروین در تاریخ ۸ تیر سال ۱۳۹۱ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.