امباپه در جمع کهکشانی ها| رئال مادرید امباپه را راضی کرد

پورتال "PSG Community"، همراه با اکیپ، اولین منبعی بود که ادعا کرد کیلیان امباپه قصد تمدید قرارداد با پی اس جی را ندارد و با رئال مادرید به توافقی محرمانه رسیده است. این سایت نزدیک به باشگاه پاریسی در دو هفته اخیر بارها تاکید کرده است که امباپه همین تابستان به رئال مادرید خواهد رفت.

1897099

ستاره فرانسوی در صورت ماندن در پی اس جی با احتساب دستمزد سال بعد، در مجموع 200 میلیون یورو دریافتی خواهد داشت و نمی‌خواهد این مبلغ مهم را از دست بدهد، اما باشگاه تاکید کرده که او یا باید تمدید کند یا همین تابستان برود. از اولتیماتوم دو هفته‌ای باشگاه، فقط هفت روز باقی مانده و امباپه از پنج روز دیگر نیز باید به تمرینات پیش فصل اضافه شود. چند روز بعد از حضور او در تمرینات نیز قرار است پی اس جی به تور آسیایی برود.

پی اس جی کامیونیتی امروز هم نوشت که علی‌رغم تمام گمانه‌زنی‌ها در مورد ماندنی شدن امباپه تا پایان فصل آتی و حتی تمدید او، این بازیکن به زودی راهی رئال خواهد شد و اعلام رسمی انتقال ممکن است قبل از عزیمت پی اس جی به تور آسیایی (31 تیر) باشد.

1895608

مدیران باشگاه روی تصمیم خود قاطع هستند و امباپه هم نمی‌خواهد تمدید کند. باشگاه نمی‌خواهد بازیکنی که آینده‌اش مبهم است را به تور ببرد و تکلیف کیلیان خیلی زودتر از تصورات روشن خواهد شد.