علی علیپور به پرسپولیس بر می‌ گردد؟| قرارداد ارزان علیپور با پرسپولیس

علی علیپور ، لژیونر شاغل در فوتبال پرتغال و مهاجم سابق پرسپولیس ، در یک گفت‌وگوی جذاب با آنتن صحبت‌های جالب توجهی مطرح کرد که یکی از آنها به مبلغ باورنکردنی قرارداد این بازیکن با پرسپولیس مربوط می‌شود.

او که در اوج جوانی در میانه لیگ چهاردهم به پرسپولیس پیوسته بود، به واسطه قرارداد بلندمدت با قرمزهای پایتخت، هرگز مبلغ چشمگیری از این باشگاه دریافت نکرد و این موردی بود که به صحبت‌های آقای گل تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر در برنامه آنتن هم راه پیدا کرد.

علیپور که در زمان پرده‌برداری از مبالغ قراردادش با پرسپولیس در گفت‌وگو با آنتن وعده انتشار تصویر قراردادش را داده بود، حالا این قرارداد را در اختیار ورزش سه گذاشته که نشان می‌دهد ستاره وقت سرخ‌ها برای بیش از پنج و نیم فصل بازی در لباس قرمزها مجموعا سه میلیارد هم دریافتی نداشته است!

علیپور در نیم‌فصل اول حضور در پرسپولیس ۸۰ میلیون تومان از این باشگاه دریافت کرده است.

در ادامه برای لیگ پانزدهم، ۳۰۰ میلیون تومان دریافتی داشته و برای لیگ‌های شانزدهم تا نوزدهم که با چهار قهرمانی پیاپی همراه شده بود، به ترتیب ۳۹۰، ۵۰۷، ۶۵۹ و ۹۰۰ میلیون تومان دریافت کرده است.

موضوعی که در زمان حضور این بازیکن در پرسپولیس هم با دلخوری و مقایسه این رقم با دریافتی بازیکنان خارجی همراه شده بود. گلایه‌هایی که حالا برای هواداران پرسپولیس، پذیرفتنی‌تر شده است.

1896782