آخرین وضعیت ملوان و تارتار

مهدی تارتار بعد از ثبت قرارداد کلی به تعریف و تمجید از پژمان نوری، مازیار زارع و اشکان پوررشید مدیرعامل، سرمربی و حامی مالی فصل پیش ملوان و مردم انزلی پرداخت و البته از آرش فهمیده مدیرعامل جدید ملوان هم تعریف کرد.

ملوان تا به حال با ۸ بازیکن جدید به توافق رسیده و خریدهای این تیم حکایت از تغییرات بنیادین در ساختار فنی تیم دارد. ملوان سال‌های گذشته مثل اغلب سال‌ها فوتبال تماشاگرپسند و تهاجمی بازی می‌کرد و به نظر می‌رسد امسال هدف تارتار پرسپولیسی و کادر فنی جدید ساختن تیمی قوی از نظر ساختار دفاعی است که بتواند بی‌دغدغه فصل آینده را هم در لیگ بماند. تارتار برای ساختن تیم مدنظرش برخی از شاگردان قدیمی‌اش که پیش از این سال‌ها در تیم‌های مختلف با او کار کردند را به انزلی برده و شاید در خرید آینده‌اش نیز یکی دیگر از شاگردان سابق خود را به خدمت بگیرد. نکته مهم اینکه محمدصادق بارانی، کاپیتان و هافبک ملوان که در صعود این تیم از لیگ یک به لیگ برتر نقش تأثیرگذاری داشت، در لیست تارتار نبود و این موضوع با واکنش تند هواداران ملوان مواجه بوده است. بارانی طی پستی از هواداران ملوان قدردانی کرد: «الان که این متن رو می‌نویسم، پر از غم و ناراحتی و دلتنگی هستم. با تمام وجود بازی کردم و سرباز اینجا بودم ولی باشگاه در حال حاضر آنطور که باید با من رفتار نکرد. دوست داشتم خیلی صریح این مطلب رو با شما عزیزان درمیون بذارم که از بنده خرده به دل نگیرید. امیدوارم خیلی زود ببینمتون.»

ملوان تا الان در فصل نقل و انتقالات تیم فعالی بوده است. آنها حامد نورمحمدی مدافع ۳۷ ساله، حسین‌ پورامینی هافبک ۳۲ ساله، پیمان رنجبری مهاجم ۳۰ ساله را جذب کرده‌اند و احتمالاً روح‌ا... سیف‌اللهی نیز در میان گزینه‌های تارتار است. ضمن آنکه محمدرضا خانزاده مدافع ۳۲ ساله، رضا جعفری وینگر راست ۲۶ ساله، محمدحسین اکبرمنادی دروازه‌بان ۲۵ ساله، امین پورعلی هافبک ۳۵ ساله و سابق گل‌گهر و میررسول حسینی دروازه‌بان شمس‌آذر قزوین به ملوان پیوسته‌اند و امیر شهیم، سجاد بازگیر، سعید کریمی، علیرضا خوشکفا و محمدصادق بارانی از جمع انزلی‌چی‌ها جدا شده‌اند. به این ترتیب ملوان لیگ بیست و سوم یک ملوان متفاوت نسبت به سال قبل و حتی سال‌های گذشته این تیم است.