اینتر میلان به دنبال جذب مهدی طارمی| جنگ اینتر و آث میلان بر سر طارمی

پاسکواله گوارو، خبرنگار نزدیک به باشگاه اینتر مدعی شد که این باشگاه ایتالیایی با روملو لوکاکو به مشکل خورده و در صورتی که بر سر ماندن او توافق نشود، سیمونه اینزاگی برای خرید مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو با میلان وارد رقابت خواهد شد.

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو بی‌شک پرخطرترین تابستان حرفه‌ای زندگی‌اش را تجربه می‌کند. این مهاجم ایرانی در فصلی که گذشت با پورتو خوش درخشید و علاوه بر اینکه به عنوان موثرترین بازیکن تیم خود را معرفی کرد، با ۲۲ گل زده، کفش طلای لیگ پرتغال را نیز از آن خود کرد.

درخشش طارمی پیشنهادات متعددی را از باشگاه‌های مطرح اروپایی نظیر منچستریونایتد، آرسنال، میلان، مارسی، رم و فنرباغچه به سمت او سرازیر کرد و در حال حاضر جدی‌ترین مشتری او میلان ایتالیاست.

اما باشگاه اینترمیلان که روملو لوکاکو ستاره بلژیکی چلسی را به صورت قرضی در اختیار داشت، با پایان یافتن قرارداد قرضی او، بر سر ماندنش با چلسی به اختلاف خورده است.

باشگاه چلسی عنوان کرده که مایل به تمدید قرارداد قرضی لوکاکو نیست و با رقم ۴۰ میلیون یورو او را به فروش می‌رساند، اما اینتری‌ها حاضر نیستند بیشتر از ۳۰ میلیون یورو برای او پرداخت کنند.

مهدی طارمی

در همین راستا سیمونه اینزاگی سرمربی اینترمیلان عنوان کرده که اگر با لوکاکو به توافق نرسند مدیران تیم برای جذب مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو اقدام کنند.

باید دید درحالیکه میلان با جدیت تمام مذاکرات برای جذب طارمی را در کنار دو بازیکن خارجی دیگر دنبال می‌کند اما تنها یک سهمیه برای جذب بازیکن خارجی دارد، دوئل دو تیم شهر میلان چه نتیجه‌ای خواهد داشت و طارمی سهم کدام تیم خواهد شد.