سرمربی سابق قرمزها: بی برو برگرد قهرمانیم!

ونگر در دوران طولانی حضورش در آرسنال 3 بار فاتح لیگ برتر شده و هفت بار هم جام حذفی را به دست آورد. آخرین قهرمانی او و تیمش در لیگ برتر به سال 2004 برمی‌گردد و تا همین لحظه این آخرین قهرمانی توپچی‌ها بوده است.

میکل آرتتا که در گذشته بازیکن آرسن ونگر بوده فصل گذشته تا یک قدمی قهرمانی پیش رفت، ولی در اواخر فصل مقابل سیتی کم آورد و به نایب‌قهرمانی بسنده کرد. ونگر اما می‌گوید فصل آینده طلسم 20 ساله قهرمانی توپچی‌ها شکسته شده و تیم میکل آرتتا با خرید ستاره بزرگی مثل دکلان رایس بدون تردید قهرمان خواهد شد.

 سرمربی سابق قرمزها: بی برو برگرد قهرمانیم!

ونگر در مصاحبه با یورواسپورت گفت: "من اطمینان دارم که قهرمان لیگ برتر خواهیم شد. بی برو برگرد. خرید دکلان رایس به نظرم سرمایه‌گذاری خیلی خوبی است. علاوه بر او آرسنال امسال خریدهای خوب دیگری هم داشت و حالا در عین جوان بودن تیمی پخته هم هست و تا چند سال آینده همچنان در اوج قدرت خواهد بود".

مربی افسانه‌ای آرسنال در ادامه گفت: "با توجه به اتفاقات فصل گذشته تیم در فصل آینده فشار بیشتری را تحمل خواهد کرد. ولی تیم درس‌های زیادی گرفته و بلد است با این فشارها چطور کنار بیاید. در زمان من باشگاه پول نداشت و من مجبور بودم با شرایط کنار بیایم ولی حالا آرسنال از نظر مالی شرایط خوبی دارد و بازیکنانی را خریده که معتقد است با آنها قهرمان لیگ برتر خواهد شد. من هم همین نظر را دارم".