پروین: شاگردهای من سفید امضا می کردند | با ۶ ماه بازی کردن، کسی پسر پرسپولیس نمی‌شود

چند سال پیش و در تیر ماه سال ۱۳۹۲ علی پروین اسطوره سرخپوشان از رفتار برخی بازیکنان شاکی و عصبانی بود. او که از عدم تمدید قرارداد کریم انصاری‌فرد با پرسپولیس بدجوری ناراحت بود در همین خصوص اظهار داشت: ماجرای کریم انصاری فرد را شنیدم، او بلیت خودش را سوزاند. بالاخره وقتی این همه به بازیکن جوان بها بدهیم همینطور خواهد شد.

وی که روی صحبتش با کریم انصاری فرد بود، افزود: مگر این بچه چند سال تو فوتبال رشد کرده است؟ خب می‌موند پرسپولیس و بازی می‌کرد. از سردار روحانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تعجب می‌کنم که گفته بود انصاری فرد پسر پرسپولیسه! مگر کسی با ۶ ماه بازی کردن پسر پرسپولیس می‌شود؟ اینجا پرسپولیسه و اگر ستاره تیم قبلیت هم باشی و به پرسپولیس بیایی، باید با کمترین پول واسه پرسپولیس با عشق بازی کنی. باید برای هوادار بازی کنی نه برای پول. امثال همین آقا باید پول می‌دادند تا در پرسپولیس بازی می‌کردند.

علی پروین در ادامه خاطرنشان کرد: یادم می‌آید همین علی انصاریان می‌آمد دفتر باشگاه قرارداد سفید می‌گذاشتیم جلویش و او فقط امضا می‌کرد و می‌رفت. نمی‌پرسید چقدر می‌گیرم؟ نمی‌پرسید چقدر پول می‌دهید؟ فقط امضا می‌کرد و می‌رفت. همه شاگردهای من اینجوری بودند اما این پسره به اندازه همه شاگردهای من تو پرسپولیس پول گرفته است. ما اینجوری پرسپولیس را اداره می‌کردیم و قهرمانی هم کسب می‌کردیم. ولی انگار زمانه عوض شده، طرف می‌آید پرسپولیس و سال بعد به خاطر پول به تیم دیگری می‌رود.

مصاحبه علی پروین در ۲۵ تیر سال ۱۳۹۲ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

پروین: شاگردهای من سفید امضا می کردند | با ۶ ماه بازی کردن، کسی پسر پرسپولیس نمی‌شود