خبر جدید از پرسپولیس | من پرسپولیسی‌ام نگران نباشید!

شهاب زاهدی اولین خرید تابستانی پرسپولیس لقب گرفت که با استقبال هواداران نیز همراه شد؛ با این حال در ادامه با جدایی سه مهاجم دیگر این تیم و خلوت شدن پست خط حمله، هجمه‌های زیادی به مدیریت سرخ‌ها برای یک انتقال ویژه دیگر شکل گرفته است.

زاهدی که پیش از این به عنوان بازیکنی جوان در جمع سرخپوشان حاضر شده بود و فرصت چندانی در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ به دست نیاورد، یک ماجراجویی بزرگ و البته مارکوپولویی را برای بازگشت دوباره به جمع تیم محبوب خود دنبال کرد.

حضور در ایسلند، اوکراین و در نهایت مجارستان و ثبت گل‌هایی ویژه با پیراهن این تیم‌ها، هرچند او را با دعوت‌هایی به اردوگاه تیم ملی مواجه کرد اما این تنها خواسته و جاه‌طلبی‌اش نبود. زاهدی که در برهه‌ای به دنبال ستاره شماره یک شدن در خط حمله ایران است که شاید یکی از غنی‌ترین مهاجمان تاریخ با حضور مهدی طارمی، سردار آزمون، علی علیپور، شهریار مغانلو، کریم انصاریفرد و ... را در خط پیشانی تیم ملی شاهد هستیم، کار سختی برای این مهم پیش رو دارد.

او البته با رفتار و استایلی متفاوت نسبت به گذشته در اردوگاه پرسپولیس حاضر است و برای شروع لیگ لحظه‌شماری می‌کند و به خوبی از این نکته آگاه است که درخشش در جمع سرخ‌ها اینبار می‌تواند او را به لیست تیم ملی در جام ملت‌ها سنجاق کرده و کار راحت‌تری برای جلب نظر کادرفنی ایران پیش‌روی خود ببیند.

 خبر جدید از پرسپولیس | من پرسپولیسی‌ام نگران نباشید!

زاهدی در پنج دیدار تدارکاتی تیم پرسپولیس و در شرایطی که با تدابیر کادرفنی هر بازیکنی فرصتی یک نیمه‌ای پیش روی خود داشت، عملکرد قابل توجهی را ثبت کرده است. آخرین حرکت ویژه او در بازی مقابل مس رفسنجان ثبت شد؛ جایی که با کنترلی مناسب و در ادامه از پیش رو برداشتن مدافع حریف پاسی طلایی نصیب وحید امیری کرد او زوج خودش را در خط حمله در آستانه گلزنی قرار دهد و با تمجید هم‌تیمی‌ها و نیمکت مواجه شود.

گلزنی مقابل پیکان و ثبت سه پاس گل در دیگر دیدارهای تدارکاتی پیش فصل، اکنون یحیی گل محمدی را نسبت به آمادگی این مهاجم باانگیزه و جوان کاملا امیدوار کرده است و باید دید او قادر خواهد بود در روزهایی که بزرگترین نگرانی هواداران بابت خط حمله سرخ‌هاست، با نمایش قابل توجهش نگاه‌ها را کاملا به سمت خود جلب کند و در مسیر رویای بزرگش برای حضور در جام ملت‌ها و همچنین موفقیت با پرسپولیس گام بردارد یا خیر.