یادداشت افشاگرانه پورعلی گنجی

ساعات گذشته بود که مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم پرسپولیس یادداشت تند و تیزی در صفحه شخصی اش منتشر کرد و حالا توجه ها را به سوی خود کشانده است.

ستاره سرخ پوشان پایتخت ضمن مقایسه لیگ عربستان و ایران و حسرت برای بازیکنان بزرگ شاغل در این لیگ به این نکته اشاره کرده که آن ها در ایران درگیر هزینه های آب معدنی، لباس و زمین تمرین بازی هستند.

همچنین او در ادامه نوشته است:

«در روزهایی که بسیاری، طوری رفتار و صحبت می‌کنند که انگار تمام مشکلات اقتصادی کشور گردن فوتبالیست‌ها است، ما درخواست ماورایی، عجیب و غریبی نداریم.

حتی این یک درخواست شخصی نیست که عده‌ای بگویند شما به فکر خودتان هستید. پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و تقویت تیم، درخواست بی‌جا و ناحقی نیست که برخی چنان از ۴-۵ میلیارد تومان بالا و پایین این فوتبال صحبت می‌کنند که انگار فراموش کرده‌اند در بخش‌های دیگر چه پول‌هایی رفت و دیگر برنگشت.»

علاوه بر این پورعلی گنجی به شکل مبهم به برخی ارقام جنجالی نیز اشاره کرده و دست به افشاگری زده است.

یادداشت افشاگرانه پورعلی گنجی

مرتضی با همان دقت همیشگی در پرسپولیس

مرتضی پورعلی‌گنجی در اولین فصل حضور در پرسپولیس و با پیراهن شماره هشت رؤیایی‌اش، توانست اتفاقات خوبی را رقم بزند؛

بازگشت به تیم ملی و حضور در جام جهانی و در ادامه دستیابی به عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی با آمار برترین خط دفاعی فصل شرایط خوبی را برای این مدافع باتجربه شکل داد.

اکنون فصل جدید می‌تواند یک ماراتن جدید و رؤیایی دیگر برای مرتضی پورعلی‌ گنجی محسوب شود. جایی که او این بار هدف خود را موفقیتی دوباره با پرسپولیس ترسیم کرده و یک جام ملت‌ها نیز پیش روی او قرار دارد و امیدوار است اینبار یک اتفاق شیرین ملی را در کارنامه‌اش ثبت کند.

پورعلی‌ گنجی در دومین بازی تدارکاتی با پیراهن پرسپولیس بار دیگر همانند دیگر بازیکنان یک نیمه فرصت پیدا کرد و همانند جدال با شمس آذر توانست در این مدت دروازه تیمش را بسته نگه دارد و مانع از ایجاد خطر حریف شود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها در این نیمه کنعانی‌ زادگان را به عنوان زوج قلب دفاعی در کنار خود داشت و با همان آرامش همیشگی‌اش توانست با دقت بالا در بازی‌سازی نیز موفق عمل کند تا سرخ‌ها به موفقیت دوباره خط دفاعی خود امیدوارتر باشند.