اخبار پرسپولیس| متلک سنگین اسطوره پرسپولیس به مدیران سرخ ها

حمید علی‌ عسگری پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات ، اظهار داشت: پرسپولیس عملکرد آنچنان قدرتمندی در نقل‌ و‌ انتقالات نداشت، اما با این حال توانست اسکلت و شاکله فصل قبل خودش را حفظ کند. برخلاف تیم‌های دیگر که نتوانستند ترکیب خودشان را برای سال بعد نگه دارند، وضعیت در این مورد برای پرسپولیس خیلی بهتر است. بر همین اساس می‌توان امیدوار بود که باز هم در مسابقات لیگ برتر شرایط خوبی داشته باشد.

وی افزود: اگر بازیکنان مورد نظر کادرفنی در خطوط مختلف جذب نشدند، به خاطر بروز مشکلات مالی بود که این مسائل برای همه تیم‌ها نیز وجود دارد. اما تیمی که می‌خواهد وارد مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شود، باید بیشتر تقویت شود چون توقع زیادی از این تیم می‌رود. اما پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل قبل وضعیت آنقدر مطلوب و خوبی ندارد.

کارشناس فوتبال در مورد عدم جذب دروازه‌بان دوم برای تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: به طور حتم علیرضا بیرانوند دروازه‌بان مطمئنی است، اما در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و بالا و پایین زیاد دارد. به خاطر همین مسئله باید یک دروازه‌بان خوب دیگر برای پرسپولیس جذب کنند. قطعاً یحیی گل‌محمدی در نظرش هست که یک گلر خوب برای تیم جذب شود.

پیشکسوت فوتبال در خصوص جذب یک فوروارد بسیار خوب برای پرسپولیس، تاکید کرد: هر تیمی که می‌خواهد در مسابقات مختلفی شرکت کند و حداکثر امتیازات را کسب کند، همیشه به یک فوروارد ششدانگ نیاز دارد. به طور حتم گزینه‌های خوبی هم به تیم فوتبال پرسپولیس معرفی شده است، اما به دلیل یک سری مشکلات و بیشتر مسائل مالی هنوز نتوانستند یک مهاجم نوک خوب را جذب کنند.

علی‌عسگر درباره حفظ میلاد سرلک در تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد:سرلک مهره کلیدی پارسال بود، اگر قرار باشد او به خاطر خدمت سربازی از تیم جدا شود باید باشگاه یک جایگزین خوب در پست سرلک جذب کند. چون پرسپولیس باید در سه جام شرکت کند، مسلماً به بازیکنی باکیفیت سرلک احتیاج دارد تا مشکلات میانه میدان را حل کند و تیم تقویت شود.

وی در مورد دیدار پرسپولیس در هفته نخست مسابقات لیگ برتر با آلومینیوم اراک عنوان کرد:به طور حتم پرسپولیس در بازی خانگی هفته اول در ورزشگاه آزادی باید با پیروزی کار خود را آغاز کند. قطعاً بازیکنان پرسپولیس نسبت به آلومینیوم اراک شرایط آمادگی بدنی و روحی بهتری دارند و بعید می‌دانم تزلزلی در کار آن‌ها ایجاد شود.

کارشناس فوتبال در خصوص سرمایه‌گذاری تیم‌های عربستانی برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: عربستانی‌ها به گونه‌ای بازیکنان بزرگ می‌گیرند که کل فوتبال دنیا در کار عربستان مانده است. این در حالی است که تیم قهرمان ایران در جذب دو بازیکن ایرانی به خاطر مشکلات مالی ناتوان است. قطعاً رقابت با تیم‌های عربستانی نسبت به سال‌های گذشته بسیار سخت‌تر است، اما بازیکنان ایرانی نشان داده‌اند اتفاقات خوبی را می‌توانند در فوتبال آسیا رقم بزنند.

پرسپولیس