حواشی خرید گران‌ترین مدافع تاریخ آبی ها +عکس

پیشنهاد اولیه سیتی برای خرید این بازیکن با مخالفت لاپیزیش همراه شد چرا که این باشگاه خواستار رقم بالای 100 میلیون یورو برای مدافع کروات بود. لایپزیش سپس با تعیین یک ضرب‌الاجل برای سیتی خواستار این شد تا تکلیف انتقال گواردیول را تا پیش از سوپرجام آلمان که هفته بعد برگزار می‌شود، تعیین کند.

درمان مشکلات قند و فشار خون با سیر سیاه

دقایقی پیش فابریتزیو رومانو تایید کرد که دو باشگاه سیتی و لایپزیش برای انتقال گواردیول با قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو به توافق رسیده‌اند و او روز جمعه در تست پزشکی سیتی شرکت خواهد کرد. به این ترتیب گواردیول گران‌ترین مدافع تاریخ فوتبال خواهد شد و پپ نیز به آرزوی خود که تقویت هر چه بیشتر خط دفاعی بود خواهد رسید.

حواشی خرید گران‌ترین مدافع تاریخ آبی ها +عکس

در واقع گواردیول همان خریدی است که قهرمان اروپا برای ماندن در کورس رقابت برای قهرمانی در تمام جام‌های فصل بعد به آن نیاز داشت. در نهایت سیتی توانست لایپزیش را راضی کند که با رقمی کمتر از 100 میلیون یورو این انتقال به انجام برسد. البته احتمالا با در نظر گرفتن بندهای پاداش، رقم نهایی انتقال به 100 میلیون یورو نیز خواهد رسید.

حواشی خرید گران‌ترین مدافع تاریخ آبی ها +عکس

از لوتشارل گیررویدا، مدافع فاینورد، به عنوان جانشین احتمالی گواردیول یاد می‌شود و لاپیزیش حاضر است 40 میلیون یورو برای خرید او بپردازد. لاپیزیش همچنین کاستلو لوکبا، مدافع لیون را هم به عنوان مدافع دوم در نظر دارد.