بارسلونا به دنبال جذب این دو فوق ستاره/ ژاوی بی خیال این بازیکنان نمی شود

با جدایی قریب الوقوع عثمان دمبله، بارسلونا در بخش فیرپلی مالی اندکی آزادی بیشتری خواهد داشت تا بتواند خود را در پست‌های مختلف تقویت کند و بر اساس گزارش برخی از رسانه‌ها، ژاوی ارناندس، سرمربی بارسلونا به شدت در حال فشار بر باشگاه است تا ۲ بازیکن منچسترسیتی یعنی برناردو سیلوا و ژائو کانسلو را به خدمت بگیرند.

برناردو سیلوا ، بازیکن مورد نظر ژاوی

ژاوی مشتاق اضافه کردن یک هافبک دیگر است که بتواند خلاقیت و کیفیت تیم را بیشتر تقویت کند و برناردو سیلوا را به عنوان هدف اصلی خود معرفی کرده است. این بازیکن 28 ساله شاید از منچسترسیتی جدا شود و گفته می شود رویای امضای قرارداد با قهرمان لالیگا را در سر می‌پروراند. پاری سن ژرمن به جذب سیلوا علاقه مند بود، اما اکنون از رقابت کناره گیری کرده  که به منزله افزایش شانس بارسلونا برای به خدمت گرفتن او است. 

بارسلونا به دنبال جذب این دو فوق ستاره/ ژاوی بی خیال این بازیکنان نمی شود

با این وجود با توجه به اهمیت او در ترکیب پپ گواردیولا، جدایی این بازیکن آسان نخواهد بود و منچسترسیتی در تلاش برای تمدید قرارداد او به این در  و آن در می زند.

کانسلو، هدف اول برای دفاع راست بارسا

کانسلوی 29 ساله همچنان گزینه مورد نظر سرمربی بارسلونا برای پست دفاع راست نام دارد و ژاوی از بارسا خواسته آخرین تلاش خود را برای به خدمت گرفتن کانسلو انجام دهد. این سرمربی قصد دارد بازیکنانی را به خدمت بگیرد که از همان ابتدا بتوانند در بالاترین سطح کار کنند. در نهایت این موضوع به خروج دمبله و خواسته‌های منچسترسیتی بستگی دارد.