هویلوند، سومین خرید یونایتد برای فصل جدید

  منچستریونایتد یکی از بهترین مهاجمان اروپا را برای شروع فصل جدید به خدمت گرفت. راسموس هویلوند پس از جدایی از آتالانتا برای تیم یونایتد بازی خواهد کرد. به گفته فابریزیو رومانو، او روز سه‌شنبه تمام تست‌های پزشکی خود را انجام داد.

این بازیکن دانمارکی پس از میسون مونت و آندره اونانا به سومین خرید تابستانی یونایتد تبدیل شد. تیم اریک تن‌هاخ نیاز به خرید یک مهاجم در ترکیب داشت و با هویلوند اکنون به هدفش رسیده است. طبق گفته فابریزیو رومانو، هزینه این انتقال در حدود ۷۰ میلیون یورو است.

راسموس هویلوند در اولین فصل حضورش در آتالانتا در ۴۲ بازی  ۱۶ گل به ثمر رساند و ۷ پاس گل داد.

قد، ظاهر بدنی، استعداد با پای چپ و توانایی در گلزنی‌، همگی ویژگی‌هایی هستند که این بازیکن دانمارکی را شبیه‌تر از هر بازیکنی به ارلینگ هالند کرده است. آتالانتا هویلوند را در اشتورم‌ گراتس اتریش پیدا کرد و در ازای پرداخت ۱۷ میلیون یورو تا سال ۲۰۲۷ با این بازیکن قرارداد بست. عملکرد خوب او باعث شده است بهترین تیم‌های اروپایی خواستار به خدمت گرفتن هویلوند شوند و در نهایت او تصمیم به حضور در منچستریونایتد گرفت.

یونایتد اکنون یک دهه تمام را بدون قهرمانی در لیگ برتر سپری کرده ولی امیدوار است این فصل با هدایت تن‌هاخ هلندی بتواند با سیتی برای کسب قهرمانی تلاش کند. با حضور تن‌هاخ و کسب سهمیه لیگ قهرمانان، پیشرفت‌هایی به دست آمده و برخی امیدوارند که این بار یونایتد برای قهرمانی تلاش کند.

هویلوند، سومین خرید یونایتد برای فصل جدید