اخبار پرسپولیس | پشت پرده ماجرای حضور مربی عراقی در پرسپولیس!

چندی قبل یکی از مربیان فوتبال در عراق به ایران آمد و به باشگاه پرسپولیس رفت. آن‌هایی که متوجه حضور این مربی در باشگاه پرسپولیس شدند فکر می‌کردند این مربی قرار است به کادرفنی این تیم اضافه شود و دستیار یحیی گل محمدی شود. اتفاقی که در نوع خودش عجیب به نظر می‌رسید. یحیی سه دستیار خارجی و سه دستیار ایرانی دارد و حتی با وجود اینکه کریم باقری از جمع دستیاران گل محمدی جدا شد،باز هم نیاز به حضور یک دستیار جدید در پرسپولیس حس نمی‌شد.

وقتی ماجرای حضور مربی عراقی در باشگاه پرسپولیس را پیگیری کردیم؛متوجه شدیم که اصل ماجرا چیز دیگری بود و حضور این مربی عراقی در باشگاه پرسپولیس ربطی به اضافه شدنش به کادرفنی پرسپولیس نداشت. ماجرا از این قرار بود که این مربی از طریق یکی از دوستان ایرانی خود توانست به باشگاه پرسپولیس برود تا بتواند بعد از هماهنگی با مسئولان باشگاه پرسپولیس از آکادمی این باشگاه بازدید کند.

اخبار پرسپولیس | پشت پرده ماجرای حضور مربی عراقی در پرسپولیس!

این مربی عراقی در فوتبال پایه عراق فعالیت دارد و می‌خواست از شرایط و امکانات باشگاه پرسپولیس در بخش فوتبال پایه دیدن کند و همچنین چند جلسه از تمرینات تیم بزرگسال پرسپولیس را هم از نزدیک ببیند. این مربی عراقی توانست از آکادمی باشگاه پرسپولیس دیدن کند ولی فرصت حضور در تمرین تیم اصلی را بدست نیاورد و بعد از چند روز حضور در ایران ،کشورمان را ترک کرد و راهی عراق شد.